porsche 911 targa – 911 cabrio –

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche 911 targa – 911 cabrio –

• Maker
    Discussie
  • -911 targa 1982 moet nog groot onderhoud krijgen vraagprijs 30000 euro
    Met gewone of oldtimer keuring
    -911 cabrio 1985 belgische wagen met boekje en facturen groot onderhoud -vrij veel nieuwe onderdelen zoals uitlaat – koppeling enz.wordt verkocht zoals hij nieuw geleverd is geweest volledig origineel op servo stuur na welk terug kan gedemonteerd worden . Met gewone of oldtimer keuring.
    Vraagprijs 42000 euro.derde eigenaar en 10 jaar in bezit.

Worden verkocht omdat ik steeds met de 4s rondrij en beide staan steeds stil.
    Nadien koop ik een nieuwer model ook 4s cabrio maar dan wel een blauwe of zwarte kleur
    Meerder foto’s te bekijken op mijn album ,de cabrio staat er nog wel met de BBS velgen.
    Mail adres jacques.mullers@telenet.be

Attachments:
    • DSC04389.jpg
    • groenten086-800.jpg
3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Het kriebelt voor de Targa maar ik heb geen plaats meer..

0

knappe auto’s Jacques, de Targa heeft helaas niet veel kunnen rijden bij jou hé, is je vriend niet nog op zoek die die miskoop dankzij jou enkele weken terug heeft kunnen voorkomen?
        veel succes met de verkoop en de latere aanschaf van een 4S

0

Hi Jacques, succes met de verkoop! 2 mooie stukken en de prijzen lijken mij meer dan correct!

Ik ga niet vragen om er iets af te doen, wel iets bij…wat extra foto’s. Mensen kopen met hun ogen!

0
        3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.