porsche 911 uit 1973 gestolen uit ondergrondse parkeergarage

Home Forum Gestolen Porsches porsche 911 uit 1973 gestolen uit ondergrondse parkeergarage

• Maker
    Discussie
  • vanmorgen 04/08/16 om 03u00 werd in Amsterdam uit een parkeergarage deze 911 uit 1973 gestolen.
    kleur ORANJE met nummerplaat 97-YB-21

lees meer …

97yb21.jpg

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Helemaal super, 2 Times!! :applaus:

ik hoop dat ze de daders ook gevonden hebben
        en dat ze is ne keer achter de tralies verdwijnen voor een tijdje

Dan ben ik blij dat ik het niet bij het rechte eind had :applaus: :applaus: :applaus:

Op bestelling? Zou kunnen tuurlijk, maar speculatief gezien, zou ik daar niet lekker meer in de VVE (vereniging van eigenaren) zitten. Mij lijkt het dat de eigenaar verkloot is door een van z’n VVE-genoten (of huurders van). Dat ze precies wisten dat die daar stond en over een sleutel konden beschikken, smells like …. Maar goed, het resultaat is hetzelfde, een brok ellende voor onze P-genoot …

Maar als in NL dus iemand van z’n tasje wordt beroofd (en enigszins herkenbaar daarbij in beeld is gebracht), komen de delinquenten met hun porum bij de opsporingsprogramma’s op TV. Ben toch even benieuwd of deze diefstal ook in dat programma gaat komen … :think:

Zo’n unieke wagen en gerichte actie – dat is waarschijnlijk op bestelling. Weinig kans dat de eigenaar die nog terugziet :bounce: :bounce:

jeezeus ook nog “gewoon” binnengewandeld met sleutel, maak dat mee… :what: :bounce:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.