Porsche 911 van 71 met Stoffen Open dak, orgineel?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche 911 van 71 met Stoffen Open dak, orgineel?

• Maker
    Discussie
  • Hi,
    Vraagje voor de specilisten hier. Ik heb een Engelse RHD Porsche 911 T aangekocht van 1971. Nu zit er daar een soort (Zwarte harde stof/vinyl?) webasto full length sunroof in. Is de wagen zo orgineel geleverd (van de band gerold)? Of is dat achteraf aangebracht?
    Thks,

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”POR71″:2wgw22fx]Hi, Thks voor de reacties, wil wel een fotoke posten, maar begrijp niet hoe het moet….

Grtn,
      Ivan
      [/img][/quote]

Je moet dat eerst uploaden met bv http://www.imageshack.us

Dan zet je die link (bij imageshak de onderste) tussen

dus:

Succes

Hi, Thks voor de reacties, wil wel een fotoke posten, maar begrijp niet hoe het moet….

Grtn,
        Ivan
        [/img]

Is niet origineel dat dak.

is idd niet origineel, ook al werden die dingen vroeger reeds zeer vroeg geplaatst , soms zelfs door de dealers.

The bodydoctor is in het bezit van een 912 met zo een dak, en hij was er ook achter gaan zoeken, pm hem anders eens hij weet er meer van en heeft zelfs een link naar de relevante sites…

Wil ik wel eens zien, ken je een foto posten ?

Volgens mij is een WEBASTO sun roof , nooit origineel, ook niet op andere merken. K’heb ooit een Jaguar XJ6C en 2 MgbGT’s gehad met zo’n opendak, leuk maar altijd achteraf geplaatst. Komt zeer vaak voor op Engelse wagens. Het zou dus kunnen dan de transformatie van je 911T in Engeland is gebeurd.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.