Porsche 911 wtl of jubi

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 911 wtl of jubi

• Maker
    Discussie
  • Hoi , ik ben op zoek naar een Porsche 911 wtl of jubi , wie zou mij kunnen helpen?
    Alvast bedankt voor de reacties. gr Emmanuel 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
  • Wim

Dit doe je niet in iemand zijn draadje, maar maak je zelf een draadje aan in daarvoor bestemde gedeelte met de daarbij geldende forumregels. 💡

Nog iemand interesse in 964 carrera 4 WTL? Mijn exemplaar, in heel goed verzorgde toestand, mag maar moet niet weg.

[quote=”Mart” post=118851]Heren, hierbij een primeurtje, wellicht dat ik iemand blij kan maken komend jaar. Ik ben in het bezit van een originele 965 works turbo look, [/quote]

Een 964 WTL bedoel je?

965 is de 964 Turbo 3.6

Bedankt Mart ,ondertussen je uitgebreide voorstelling kunnen lezen . :up: .

Consider it Done, I know, geen marktplaats … :first:

Mart welkom op dit forum :applaus:
                We zijn iets meer dan Marktplaats .
                Gelieve jezelf voor te stellen in een nieuwe topic ,Mart stelt zich voor .

Heren, hierbij een primeurtje, wellicht dat ik iemand blij kan maken komend jaar. Ik ben in het bezit van een originele 965 works turbo look, wimbledon groen, cabrio vanzelfsprekend, uit 1993 met zo’n 110.000 zuivere km’s op de teller. Zwarte cabrio cap, zwart lederen interieur, als ook lederen dashboard, originele speedline velgen. In 2002 uit Duitsland ingevoerd, compleet gereviseerd, waaronder een nieuwe handgeschakelde bak en koppelingsplaten, toendertijd zo’n 80.000 km op de teller. 2 jaar terug nog voorzien van een nieuwe airco unit. Dit is dus een toppertje, het pure spul, vermoedelijk affabriek getuned, wat um een stuk pittiger maakt dan zijn leeftijdgenoten 964 en 965. Tot heden genoten van deze wagen, maar het is tijd voor mij om hem te laten gaan, hoe spijtig ook. Het is de bedoeling dat hij in maart op autoscout wordt gezet.

Heb in het verleden 2x gedacht om hem los te laten, maar als ik um dan gewassen had of na de winter weer een stukje gereden, dan kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om hem los te laten, dit is zo’n Once in a life time auto, rijplezier zal nooit meer vergelijkbaar worden …

Heb me beseft dat je klassieke auto’s niet kunt claimen, dat je er hooguit een tijdje gebruik van mag maken, het genot mag proeven om nooit meer te vergeten.

Dank je weeral wat wijzer geworden sé

[quote=”Peter_Targa_84″ post=110097]Voor mij persoonlijkj was deze http://opcclassics.nl/auto/porsche-911-3-2-targa-wtl/ één van de mooiste die ik recent te koop heb gezien. Is al verkocht (35Keuro) maar blijft een mooie al is’t een Amerikaantje :engeltje:[/quote]

Once again:

Turbo-look is + 50.00 kg.
                      Ook nog verhoogde lucht- & rolweerstand.
                      Nadelig effect op acceleratie, topsnelheid ca. 20 km/u lager.

ROW 207 pk/5900 tr/min Eur 231 pk/5900 tr/min
                      ROW 260 Nm/4800 tr/min Eur 284 Nm/4800 tr/min
                      ROW 9.5/1 compressie Eur 10.3/1 compresiie

915/73 is 915 bak voor ROW

Wij vinden zo’n lage compressie motor maar 🙁
                      Geboortecertificaat ! 😕 😈 😕

kleinekastenteufel 😈

En niet vergeten: fantastisch mooie wagens! :respect2:
                        Beginnen helaas wat duur te worden voor de normale sterveling.

[quote=”Mushroom” post=110100]een jubileummodel uit 1993 (als ik me niet vergis) [/quote]

Neen, je vergist je niet … 911 stuks geproduceerd, volgens Porsche GMBH .. maar het tegendeel blijkt minder waar :sarcastisch

Turbo-koets, maar in plaats van C2 een C4 … zonder Turbospoiler en zonder Turbo-motor :sleep:

http://www.jubi.pocg.de :respect2:

WTL = WorksTurboLook
                            maw eentje die “Turbo-breed” geleverd is vanuit de fabriek. Vroeger was dat gewoon een optie, sinds de waterkokers (meer bepaald de 996 MKII) zijn alleen de 4WD modellen Turbo-breed

Jubi is een jubileummodel uit 1993 (als ik me niet vergis) beperkte oplage van 964’ers die genummerd waren en oa. WTL’s waren.

vraagje wat betekent “WTL ” en “Jubi” , dit is voor mij de eerste keer dat ik die termen tegenkom ?

XXX

Voor mij persoonlijkj was deze http://opcclassics.nl/auto/porsche-911-3-2-targa-wtl/ één van de mooiste die ik recent te koop heb gezien. Is al verkocht (35Keuro) maar blijft een mooie al is’t een Amerikaantje :engeltje:

Wel heel toevallig dat het dan twee keer om een lelijk paarse WTL cabrio gaat :sarcastisch

… en niet een mooie blauwe of zwarte … of Viola Metallic Jubilee 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.