Porsche 911 wtl of jubi

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 911 wtl of jubi

• Maker
    Discussie
  • Hoi , ik ben op zoek naar een Porsche 911 wtl of jubi , wie zou mij kunnen helpen?
    Alvast bedankt voor de reacties. gr Emmanuel 😀

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
    • 1-B…. Plaat. Zal wel een revisieke nodig hebben…

Wie waagt zijn kans ?
        Succes Geert

Staat nu ne jubi te koop op tweedehands.be dacht ik, bieden vanaf 35000,-
          wagen is niet in showroom staat en heeft 208000km op de klok volgen de beschrijving

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-964-jubileum-30-jaar-133601774.html?qq=porsche+964+wtl&pcpl=&pc_id=&afd=

grtz Geert

De mijne had dan ook een Km-stand van 163.000 toen deze in de verkoop ging …

Denk dat ik ‘n hele eerlijke prijs heb gevraagd (en gevangen)maar zie ze met soortgelijke KM-standen voor (veel)meer Euro’s op het WWW voorbij komen ….

10-duizend meer maakt in jouw geval nog geen 62 of 68000 euro . 😉

[quote=”emmanuel” post=109134] Waar ik naar op zoek ben is juist de auto voordat hij op internet gaat.[/quote]

De door mij geposte # 011 en # 423 staan (nog) nergens op het WWW … de link verwijst naar de beheerder van Jubi.POCG (DE)- die de contact info van de verkopers heeft :respect2:

Goedkoper vind je ze (zeker) wel – maar dat zijn dan de RHD’s 😐

[quote=”Funny” post=109133]
                  Olaf staat jouw Jubi nog te koop ,anders …….. ;)[/quote]

Nope – voor die prijs was’ie zo weg (natuurlijk :sarcastisch )

Gemiddelde prijs van ‘n Jubi is de afgelopen 5 jaar meer dan 10K euro omhoog gegaan … en zelfs de recessie heeft daar geen halt tot geroepen :wtf:

Ja idd. is wel zo netjes. Ik ben Emmanuel en afkomstig uit Nederland. Heb in het verleden verschillende Porsches gereden waaronder: 993 4s, 996 Carrera, 965 3.6 turbo en nog een 993 4s, inmiddels zonder Porsche maar het begint toch wel weer te kriebelen. De auto’s die op internet worden aangeboden heb ik al wel voorbij zien komen. Waar ik naar op zoek ben is juist de auto voordat hij op internet gaat.
                    Maar ja wie niet? Laat maar weten als er iets vrij komt wat ik heb gemist maar wel graag wil weten.

Gr.

Wat een prijzen 😥 😥
                      Olaf staat jouw Jubi nog te koop ,anders …….. 😉

Staat genoeg leuks te koop – zowel Jubi (Coupe) als WTL (Cabrio) … o.a. op Mobile.de

Heb er hier ‘n drietal Jubi’s, die niet op Mobile.de staan ➡

.. je moet alleen even je spaarvarken kapot meppen :sarcastisch

Jubi # 120
                        152.000 Km
                        € 49.750,-

Jubi # 011 – via Thomas
                        Polar-zilver
                        Zwart leder
                        80.000 Km
                        3de eigenaar
                        € 68.000, –

Jubi # 423 – via Thomas
                        Viola-metallic
                        Rubicon Grey Leder
                        92.000 Km
                        4de eigenaar
                        € 62.000, –

… wat er op Mobile.de staat is in verhouding (met de Km-standen) nog wat duurder :wtf:

Emmanuel zowel jij ,ik zelf als mijn buurman zijn op zoek . 😥 😉
                          Welkom op dit gezellige forum .
                          Misschien kan je jezelf even voorstellen in een nieuwe topic stel jezelf voor en dan weten we al iets meer over het hoe en waarom je je vraag stelt .
                          Funny

11 reacties aan het bekijken - 46 tot 56 (van in totaal 56)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.