porsche 911 WTL targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht porsche 911 WTL targa

• Maker
    Discussie
  • ik ben op zoek naar een porsche 911

targa turbo look
    het bouwjaar doet er niet toe als het maar tussen 1984 en 1990 is
    weet je iets staat of heb je eer één staan , dan kan je mij contacteren

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Voor echte Fuchsvelgen in 16 duim kan je dan best op zoek naar 9J achter en 7J voor. Ga wel zitten als je de prijs ziet van de 9J’s, ik heb al prijzen gezien van 1800 euro voor 2 stuks + nog eens een 800 euro voor de 7J’s en dan nog banden. Reken maar al snel op een 3000 eurotjes.

Duur setje hé? :coolness:

Kleine stootbumpers kan je nieuw kopen, ik heb de mijne bij FG Porsche gehaald, kosten als ik me niet vergis 150 per stuk. Meer het het is het meer dan waard, ziet er gewoon 10x beter uit.

de velgen gaan er van onderen , deze ga ik verkopen,
          ik zoek nu fuchs 16″ velgen met ne brede boord.
          ik weet nu niet of dit een grote of een kleine ET waarde is
          en moet ook nog kleine achter stootbumperkes ergens gaan zoeken
          en ook nog een blaupunkt radio type RENO

als er iemand iets weet liggen moet je mij maar ne keer contacteren

de velgen zijn 17inchers van een 986 boxster

Proficiat :up: Mooie *porsche
              Welke velgen zijn dat ? Misstaan hem niet.
              Staat wel erg hoog op z’n poten, vooral vooraan heb ik de indruk.
              Op de foto althans.

_57.jpg

_14.jpg

ja , ik zou graag wa fotokes plaatsen maar ik ben zo geene computerfreak en ik weet nie goe je da moe doen

[quote=”Maarten R” post=159624]Had Dekens er zo geen een tijdje terug?[/quote]

Heb er 2 gehad… 1 originele targa WTL die nu in een privé collectie zit in de buurt van Roeselare en een 2e targa die begin jaren 90 was omgebouwd naar turbolook…

Afgelopen jaar ook 2x originele WTL Coupe verkocht (grandprix wit en donkergroen)

Ik krijg einde van de maand nog een originele 3.2 WTL Cabriolet binnen.

XXX

Proficiat met de aankoop, foto’s posten aub :hail:

Oelala!! :driver: :drink:

@bladerunner

En wel ene met zenne madam op de kofferklep, want zo’n fotooke kan van alleman zijn tuurlijk … :mrgreen:

Lucky you, proficiat :first:

http://elfgoed.nl/collectie/porsche-911-carrera-3-2-targa-wtl-85/

En dekens heeft één zonder de spoiler.

Jaja, da zal wel, eerst foto’s makker. :think: :think:

Neen, serieus, dikke proficiat maar ik ben wel echt benieuwd naar de foto’s van een WTL Targa. :drink:

ik heb er één kunnen kopen , één van de 324 stuks;

ge ziet , als je blijft zoeken vindt je het :relaxman: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.