Porsche 911E Targa 1970 – Kenteken AE-63-32

Home Forum Gestolen Porsches Porsche 911E Targa 1970 – Kenteken AE-63-32

• Maker
    Discussie
  • Bericht Porsche 911E Targa 1970 – Kenteken AE-63-32 – Plaats: Geleen
    De Porsche 911E Targa van Marcel Verhoeven is, door de deur open te zagen, uit zijn stalling in Geleen gestolen.

Porsche 911E targa
    chassisnummer 0185 op het eind
    Bouwjaar 1970
    kleur Indish Rot
    RS voorbumper
    RS sportstuur
    sportstoelen namaak Recaro half stof half kunstleer
    Ongeveer 24.200 km op de klok
    km teller en geen mijlen
    Voorbanden Vredestein classic – achter Semperit
    Fuchs velgen 15 inch.

Attachments:
    • image_2014-10-10.jpg
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”911_NL” post=181437]Mooie copy-paste van mijn bericht op PF.NL :coolness:

Wagen is afgelopen week gestolen – gedupeerde heeft dat pas eergisten bemerkt.

Mocht iemand info hebben ➡ tel. gedupeerde op +31 6 108 997 16[/quote]

Klopt. Zag het op porscheforum.nl en early911sregistry, maar nog niet hier. Hoe meer het weten, hoe hoger de kans dat…

jep gelijk de bastards vs SS’ers 😀

Een tattoo met ‘ik ben een dief’ op zijn voorhoofd vind ik anders ook gepast, dan heeft hij nog 2 handen over voor levenslange dwangarbeid :mrgreen:

Met 1 hand kan hij nog liefhebben (een tet vasthouden bvb.) zelfs dat gun ik hem/hen niet :mrgreen:
            Hij moet maar niet in aanmerking komen voor een “leefloon”. Zijn hand ophouden om te bedelen ja, oh ja das just :loser:

Wim

inderdaad, anders kunnen we daar weer voor gaan betalen omdat hij niks meer kan. :mrgreen:

Niet overdrijven he Igor….één hand is toch genoeg

godverde, is t weer van dat..Hopelijk vinden ze de auto in degelijke staat terug, de dieven mogen ze handenloos terugvinden.

Mooie copy-paste van mijn bericht op PF.NL :coolness:

Wagen is afgelopen week gestolen – gedupeerde heeft dat pas eergisten bemerkt.

Mocht iemand info hebben ➡ tel. gedupeerde op +31 6 108 997 16

De deur openzagen!? 😯

Ze deinzen precies nergens meer voor terug… 😐

Ik hoop dat ze hem spoedig en heelhuids mogen terugvinden.

Das straf :bounce:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.