Porsche 911s 1967 ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche 911s 1967 ?

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschisten,

Ik ben Simon en ik ben nieuw op dit geweldige forum.
    Ik ben sinds korte tijd op zoek naar een porsche 911 met bouwjaar tussen 1965 en 1973. Toevallig ben ik een tijdje geleden een porsche tegengekomen bij een autohandelaar in de omgeving rond Mol. Volgens de eigenaar gaat het om een Porsche 911s uit 1967 en hij heeft hem geïmporteerd uit de vs. Hij heeft me wat foto’s doorgemaild alsook het chassisnummer (307173) (volgens mijn informatie komt het chassisnummer overeen met een “gewone 911” uit 1967).
    Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iemand die met mij een kijkje gaat nemen naar de staat van deze porsche of mij wat informatie kan geven bij de aankoop van zulke wagen.

Met sportieve groeten,
    Simon

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Iemand een idee hoe het met deze wagen is afgelopen?

en heb je em gekocht?…. ❓

Wim

Dit is ook een Amerikaanse import, zag er op moment aankoop ook mooi uit.
          Maar nadien toch verschillende problemen naar boven gekomen, dus lees/bekijk dit draadje eens op je gemak, en denk dat je dan veel punten eruit overhoud voor je aankoop.
          Succes met de eventuele aankoop, en koop met je verstand en niet met het hart. 💡

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14756&start=75

zoals ik op foto kan zien denk ik dat de wagen een nieuwe lak laag kan gebruiken

hou er rekeing mee dat dit een us voertuig is en de lak termoplast is deze kan je der best gans afhalen of een tweede optie is de auto in epoxy zetten

dit ganse verhaal gaat je nog een aardige duit kosten hou er tevens rekening mee dat er hier en daar mischien wel een grote verassing onder de laklagen zien en eventueel oplapwerk naar boven gaat komen dan sta je voor een restauratie en dan heb je waarschijnlijk een heeel dure porsche

HIER staat hoe je foto’s op dit forum kunt plaatsen 💡

kdenk niet dat dit de goede manier is om foto’s upteloaden

en deze had ik ook nog

bij deze dan nog wat foto’s die de eigenaar me heeft doorgestuurd. zoals te zien is het interieur niet echt origineel meer (hij heeft de originele stoelen niet alsook het originele stuur en de oorspronkelijke kleur was ivory white). de wagen heeft wel voor zover ik weet matching nummers. tot zover mijn info
                    nu is het aan jullie

Graag gedaan 😉

ah, jij bent de 911-lover

Goeie tip van je trouwens, koen. Kende dit geweldige forum nog niet.
                        tot binnenkort mss op een of andere meeting!
                        Voor de mensen die deze reactie niet helemaal begrijpen: Koen heeft mij de tip gegeven nr dit forum, waarvoor dank

Hoi Simon ,

Ik zie dat je weg naar hier gevonden hebt .
                          Plaats je gegevens die je al hebt en je foto’s maar in dit draadje .
                          Dan zullen de mensen met kennis van deze modellen je zeker verder kunnen helpen .

Greetz Koen

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.