Porsche 911s targa 2.4 bj 1973

Home Forum Gestolen Porsches Porsche 911s targa 2.4 bj 1973

• Maker
    Discussie
  • -(
    Delen aub!!
    Foto
    Gestolen – Volé – Stolen
    GESTOLEN -VOLÉ -STOLEN (rond 17.10u op 07/06/13) (Hierbij de foto’s!) Porsche 911s targa 2.4 bj 1973, chn 9113210288 kleur; zilver interieur; zwart leder(mat zwart, van zeer fijne kwaliteit) incl dashboard ! bandenmaat; 185 65 15 michelin enkele opmerkingen; het gordelslot a/d linkerkant is stuk, de voorbumper heeft stootblokken(in tegenstelling tot de eigenlijke s bumper) indien de auto opgemerkt wordt, gelieve contact op te nemen met dichts bijzijnde politiebureau.
    door: BFOV – FBVA
    Foto’s: 3

Nog 1 gestolen
    Dat is al nr4 of 5 in 1 maand

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Die websites dekken zich in door te vermelden dat het voor eigen gebruik is. Dan mag dat wel verkocht en gekocht worden. In dit geval is het een NL website met ondernemingsnummer.

Dit in tegenstelling tot bv. GSM jammers, die zijn illegaal en mogen niet verkocht worden maar de websites die je hierover vindt zijn gehost in het buitenland en daar kan men weinig tegen beginnen.

Dit is misschien een val, voor te kijken wie die zaken besteld 😀

[quote=”cabrio wim” post=133864]Dat dit openbaar verkocht mag worden, en zelfs de decoder of hoe je het ook mag noemen erbij te koop. :bounce:[/quote]

Ongelofelijk! Schandalig gewoon!

Daar ben ik wel een fan van, dat klopt.

Volgens mij heb jij teveel naar James Bond gekeken 😉

En als we nu eens de redacties van Panorama, Telefacts, Discovery Channel enz aanschreven om een documentaire te maken…

Val opzetten en wachten tot de verdomde muizen erin lopen…en heel het achterliggende netwerk oprollen.

Schone documentaire voor de TV zenders. Weer reklame voor de politiediensten…maar ze moeten er dan wel eerst aan meewerken… en de burgers krijgen nog eens het gevoel dat er toch zaken worden opgelost en liefst ook nog dat er serieus wordt opgetreden.

Een nieuw format: “Crapuul 2013”. Kandidaat crapuul hoeft zich niet aan te bieden, enkel slachtoffers of potentiële slachtoffers kunnen onderwerpen aanreiken. Jammer genoeg, genoeg van dat soort thema’s.
                – oldtimerdiefstal
                – bagagediefstal
                -…

Er verdwijnen er inderdaad weer een hoop, opletten geblazen dus!!

Ik vind dat dan onbeleefd om aan iemand te vragen als de bolide net is verdwenen, maar ik zou zo extreem graag willen weten in welke situatie het is gebeurd. Waar stond ie, hoe laat was het, hoe lang was ie uit zicht van de eigenaar, welke beveiligingsmiddelen zaten erop?

Nu zetten we berichtgevingen door over de gepikte auto’s en dat is hartstikke goed, voor wat het waard is. Maar het zou zo veel meerwaarde kunnen hebben voor de Porchisten als er dus meer specifieke omstandigheden info wordt geboden. Daar kunnen we van leren en onze bolides beter beschermen tegen onverlaten. Ik doe er ook alles aan wat in m’n vermogen ligt om het zo ongezellige mogelijk voor het boeventuig te maken.

[quote=”porsche” post=133829][quote=”Mikey” post=133821]Ook als ik je GPS tracking systeem verstoor voordat ik de deur opendoe …. :coolness:[/quote]
                    Yep, bij storing krijg ik direct een SMS. Ik heb trouwens thuis een gelijkaardig alarmsysteem.
                    [/quote]

PS werkt die tracker met een sim kaart via GSM frequentie, en die kan je dus niet verstoren
                    Hoe werkt dat dan???

Weeral een porsche gestolen :what: :what: :what: :bounce: :bounce: :bounce:

[quote=”steri2311″ post=133978]Worden die nu gestolen op bestelling of voor de onderdelen? Want zo’n oldtimer is toch niet zo gemakkelijk te verhandelen denk ik zo.[/quote]
                        Dergelijke Oldtimers gaan naar het buitenland waar ze worden omgekat of worden gedemonteerd. Alle onderdelen afzonderlijk brengen dikwijls meer op dan dat de wagen opbrengt.

Worden die nu gestolen op bestelling of voor de onderdelen? Want zo’n oldtimer is toch niet zo gemakkelijk te verhandelen denk ik zo.

Ik hoop dat die bende gangsters snel opgepakt worden . 😈

Wim

Dat dit openbaar verkocht mag worden, en zelfs de decoder of hoe je het ook mag noemen erbij te koop. :bounce:

Hier een winkel voor klikhierop de handige Harry. Lees ook de klant-ervaringen :think: 😉

XXX

Merci Luc voor deze top info, maakt het misschien makkelijker om te beslissen een goeie tracker te plaatsen :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.