Porsche 911s targa 2.4 bj 1973

Home Forum Gestolen Porsches Porsche 911s targa 2.4 bj 1973

• Maker
    Discussie
  • -(
    Delen aub!!
    Foto
    Gestolen – Volé – Stolen
    GESTOLEN -VOLÉ -STOLEN (rond 17.10u op 07/06/13) (Hierbij de foto’s!) Porsche 911s targa 2.4 bj 1973, chn 9113210288 kleur; zilver interieur; zwart leder(mat zwart, van zeer fijne kwaliteit) incl dashboard ! bandenmaat; 185 65 15 michelin enkele opmerkingen; het gordelslot a/d linkerkant is stuk, de voorbumper heeft stootblokken(in tegenstelling tot de eigenlijke s bumper) indien de auto opgemerkt wordt, gelieve contact op te nemen met dichts bijzijnde politiebureau.
    door: BFOV – FBVA
    Foto’s: 3

Nog 1 gestolen
    Dat is al nr4 of 5 in 1 maand

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Ik heb er verschillende, uitneembare (minst veilige) en vaste.

Voor de vaste heb ik GeoDynamics, in mijn ogen het beste en veiligste systeem momenteel.
      Je kan u op elk moment de dag de positie in realtime raadplegen.
      De servers registreren intelligent de positie en sturen deze auto track and trace gegevens zonder vertraging door, ook in parking en/of tunnel.

De uitneembare is een TS371 waterdicht Track & Trace apparaat met GPS- en GSM verbindingen.
      Dit apparaat is perfect geschikt voor waardevolle zaken, auto, boten enz.
      Snel opsporen en/of volgen en met de GSM-jamming detectie is deze tracker uniek t.o.v. andere trackers. Wanneer geprobeerd wordt het GSM netwerk te storen krijgt je een sms met een alarm- melding. Hij heeft ook een interne batterij die de stroom tijdelijk overneemt.

Welke GPS tracker heb jij dan zitten?

[quote=”Mikey” post=133821]Ook als ik je GPS tracking systeem verstoor voordat ik de deur opendoe …. :coolness:[/quote]
          Yep, bij storing krijg ik direct een SMS. Ik heb trouwens thuis een gelijkaardig alarmsysteem.

Ik heb de indruk dat jullie teveel negatief zijn ingesteld gezien de redenen die worden aangehaald om het niet te moeten doen. Bij een dergelijke instelling kan je natuurlijk niets meer doen.

“Peter_Targa_84” hanteerd hier de goeie spirit, hoe moeilijker je ze het maakt hoe beter 😀

Denk nu ook niet dat elk geboefte met storingszendertjes rondloopt hé. De meeste wagens worden nog altijd gestolen door de nalatigheid van de eigenaar.

Vele slechte ervaringen komen trouwens door het feit dat men bij oplossingen kiest voor goedkoop, nadien met een kater zit en dan komt het verhaal dat het allemaal op niets trekt.

Mijn idee daarover is dat goedkoop vaak een duurkoop is en gierigheid bedriegt de wijsheid …

XXX

Hier zeggen ze ‘smeerlap’ 😀 😀

of zoals jij doet he Peter het volledig startcontact eruit met alarm ….
              zijn ze ook wel effe zoet mee :happydance:

Sorry kon het niet laten :engeltje:

XXX

Ongeacht denk ik dat je de pokke onverlaat het zo moeilijk mogelijk moet maken.
                Een goede tracker zal de doorsnee dief al problemen leveren, de professionele die hou je toch niet tegen.
                Stuurslot, DME relais eruit, tracker, andremslot,…
                Ja je bent zelf ook wat langer bezig maar je hebt ‘m nog.
                Dus alle info, types en oplossingen zijn welkom.
                Don’t talk, act.

Ook als ik je GPS tracking systeem verstoor voordat ik de deur opendoe …. :coolness:

[quote=”Rsporsche13″ post=133812]Ik hoop het voor jou. Trackingtoestellen zijn makkelijk te storen, de kans is dus
                    groot dat je niet eens een waarschuwing krijgt.[/quote]
                    Je moet zorgen dat je een degelijk systeem hebt dat verwittigd bij storing of onderbreking. Alle 120 wagens van de Tour Amical waren trouwens met dergelijk systeem uitgerust. En wees gerust het werkt hoor, ik heb er al jaren ervaring mee op mijn wagens, als jij een deur opendoet zal ik het weten. :what:

Ik hoop het voor jou. Trackingtoestellen zijn makkelijk te storen, de kans is dus
                      groot dat je niet eens een waarschuwing krijgt.

[quote=”Rsporsche13″ post=133808]Ik denk dat er al is aangetoond dat dat tracking gedoe, eigenlijk niets voorstelt.[/quote]
                        Ik denk het wel, heb het zelf al jaren. Een wagen die geblokkeerd staat kan alleen opgekrikt worden of gelift om op transport te krijgen maar dan ben ik al lang verwittigd via SMS door de bewegingsensor van de tracking, je zal dan toch een snelle moeten zijn om weg te geraken vrees ik met alle gevolgen vandien 😈

Ik denk dat er al is aangetoond dat dat tracking gedoe, eigenlijk niets voorstelt.

Dergelijke wagens kosten al een pak geld, toch zeker de S.
                            De laatste tijd gaat het wel hard met de diefstallen van dergelijke oudjes.

Ik begrijp daarom niet goed waarom de eigenaars die niet beter beveiligen als ze hem ergens parkeren.

Als ik op stap ga met mijn oudje en moet hem ergens achterlaten is het met tracking, onderbreking, extra stuurslot en hopen dat ze hem laten staan want 100% garantie heb je nooit natuurlijk, maar je wordt wel direct verwittigd als ze beginnen te prutsen.

dus ogen open houden voor dit voertuig:

Het chassisnummer komt niet overeen met de titel:
                                911 akkoord
                                3 dus model 1973
                                2 is een E, zou een 3 moeten zijn voor een S
                                1 is een targa
                                0288 is het volgnummer

Dus uitkijken naar een E met S trim?

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.