Porsche 911S Targa start niet

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche 911S Targa start niet

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Wilde vandaag een toertje doen met de P, maar hij wilde niet starten. Heb eem video met geluidfragment gemaakt. Iemand een idee? Hoe te verhelpen?

Thanks!

Mvg, Steven

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Auto eindelijk kunnen hoger zetten deze week. Starter rond gekregen door de relais op de starter te overbruggen.
      Nu nog contactslot uitmeten. :think:

Auto eindelijk kunnen hoger zetten deze week. Starter rond gekregen door de relais op de starter te overbruggen.
        Nu nog contactslot uitmeten. :think:

stevaN , heb jij al een oorzaak gevonden?

misschien beginnersvraag ..maar kan ik aan de starter zonder de wagen op een lift te zetten? 😳

moet ik ook nog checken, maar is moeilijk te bereiken denk ik

heb het idee dat het probleem in het contactslot zit 🙁

Check eerst even of je 12v krijgt op de starter? Zitten twee kleine draadjes op denk ik… welke het net is weet ik nu niet meteen… Eentje gaat naar de koud start valve dacht ik

en nee, ik heb geen onderbreker volgens mij

Vandaag net hetzelfde probleem gehad 🙁

Batterij ok, ik hoor de pomp draaien, maar de starter geeft geen kick.

Kan je aan de starter zonder op een brug te zetten? Kon hem niet direct terugvinden ( lees : recente bezitter en leek ) 😳

(After-market) “onderbrekers”….gaan 1 keer onderbreken wanneer het niet moet en op dat moment zien we het op het forum (daarvoor niet… :sleep: :sleep: )…
                      +1 after-market “onderbreker” hoofd-verdachte…. :what: :bounce: 👿

[quote=”stevaN” post=238695]
                        Moest er een probleem zijn met de startonderbreker, zou ik toch helemaal geen elektriciteit hebben?[/quote]

Er is weldegelijk een verschil tussen een startonderbreker en een stroomonderbreker 💡

[quote=”stevaN” post=238695]
                        Startonderbreker zit er vanaf het begin in en nooit problemen mee gehad.[/quote]

De auto heeft vanaf het begin altijd gestart en nooit problemen mee gehad 8) 😈 :popcorn:

als je de benzinepomp hoort zoemen, zet dan eens met een tweede batterij (GEEN jumpstarter) en een stel startkabels rechtstreeks 12v op de startmotor.
                          LET OP !! wees voorzichting en neem de nodige veiligheidsmaatregelen.

Zit er geen (aftermarket ) alarm in dat op contact wel spanning geeft, maar de starter onderbreekt?

Heb vannacht de jumpstarter opgeladen en deze middag proberen te starten maar blijft hetzelfde.

Moest er een probleem zijn met de startonderbreker, zou ik toch helemaal geen elektriciteit hebben?
                              Startonderbreker zit er vanaf het begin in en nooit problemen mee gehad.

Misschien de starter of probleem met contactslot?

voor mijn part is de startonderbreker de hoofdverdachte

Ik hoor de starterrelais niet klikken, misschien toch de batterij? Eens aan de lader hangen of een booster gebruiken?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.