Porsche 911SC Targa 1980 US model

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 911SC Targa 1980 US model

• Maker
    Discussie
  • Bouwjaar: 1980
    Merk: Porsche
    Model: 911SC
    Carrosserietype: Targa US – Wel teller in Km/u
    Staat motorisch: zeer goed + airco
    Staat carrosserie : ok
    Stand kilometerteller: 127.000 Km
    Transmissie: manueel
    PK: 180 pk
    Motorinhoud: 3000cc
    Kleur interieur: zwart
    Koetswerkkleur: Groen
    Vraagprijs : 35.000 euro

Deze wagen verkeerd motorisch in perfecte staat. Kreeg onlangs een groot onderhoud ter waarde van 5000 euro bij een erkend dealer (incl revisie starten + gloednieuwe bandenset) en werd afgesteld door Porsche Mechelen.
    De carrosserie mag hier en daar bijgewerkt worden (zie fotos), maar het blijft een absolute blikvanger met z’n mooie diepgroene kleur.
    – 1 slot van het dak is niet meer ok (maar nog steeds af te sluiten met schroevendraaier
    – Hydraulische demper motorcompartiment niet meer ok

Helemaal niet perfect, maar wel steeds netjes onderhouden en de ideale driver !

Indien verkoop aan handelaar valt deze onder 21%btw /50% vkp regeling op factuur

[url=https://prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/7a15dcc7-1f4e-8a03-e053-0100007fbf38_2a9f7307-bb51-41e6-ab4f-20bbc6bfb0ce.jpg/640×480.jpg]

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [quote=”zuff.driver post=286427″]Beste Zuff-65

Je kan niet iedereen hier kennen , topicstarter is al lid sinds 2016 namelijk 30 december… ook mits wat zoekwerk is zijn nette voorstelling terug te vinden.

[/quote]
      Ok , no problem  ;   ik was enkel misleid door het feit dat eronder dit  forumlid ; de tekst staat  “ nieuw lid”       : lijkt me beetje vreemd voor iemand die reeds zichzelf mooi heeft voorgesteld in 2016 oftewel reeds 5 jaar geleden. 
      Heeft eigenlijk weinig te maken met het feit of ik nu mijn tong 10x of 20x ronddraai     de tekst is wat het is en het staat er !

Beste Zuff-65

Je kan niet iedereen hier kennen , topicstarter is al lid sinds 2016 namelijk 30 december… ook mits wat zoekwerk is zijn nette voorstelling terug te vinden.

bij deze

Ook verkoop-topics zijn hier nog steeds toegelaten.

dus beter even opzoeken of je  ” tong 10 keer ronddraaien”in de toekomst

We haven’t been introduced properly 

Ik heb nog geweten in een recent verleden dat vooraleer iemands advertentie geplaatst werd,de persoon eerst vriendelijke gevraagd werd om zich even voor te stelllen in het daartoe bestemde topic.

@zuffdriver:  verbeter me als ik me vergis?

groeten P

Excuseer, helemaal vergeten 🙂
            Prijs bijgevoegd.

Succes met de verkoop maar graag de vraagprijs vermelden volgens onze forumregels

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.