Porsche 911SC Targa 1982

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 911SC Targa 1982

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen, voor mijn bijna 50 ste verjaardag (april)is een oude droom werkelijkheid geworden met een aankoop van een Porsche 911 Targa van 1982.
    Het beestje is zwart en ziet er super uit alsook de binnen kant. Aangezien ik mechanieker ben van beroep is de zin groot om hier en daar wat te sleutelen en op te frissen. Maar in de eerste plaats is de zin het grootste om er mee rond te snorren en het liefste zonder het dakje.

Attachments:
    • HPIM3980.JPG
    • HPIM3976.JPG
    • porschebijgesneden.png
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • [quote=”pekat” post=121101]voor mijn bijna 50 ste verjaardag een aankoop van een Porsche 911 Targa van 1982.
      [/quote]De leeftijd dat je gaat denken is dit het nu allemaal. Had ik ook en kocht weer een jeugd-liefde, dezelfde als jij maar van 1981. Rij er alweer vier jaar elke dag met veel plezier in :coolness:

Hello pekat, wij vinden een targa allemaal heel mooi.
        Niet te veel sleutelen maar wel lekker snorren de komende zomer.
        Welkom en veel leuke en veilige km’s

Welkom.
          Knappe wagen.

Van harte welkom hier

Iedereen bedankt voor de reactie, ondertussen al veel gelezen hier op het forum.
              Als leek weet je niet zo veel over de auto, als mechanieker is de honger naar kennis wel heel groot.

Welkom Pekat !
                En proficiat met je vroege verjaardagscadeau. Daar ga je heel veel plezier aan beleven. :driver:

Welkom pekat !

welkom op dit smaakvolle forum !;veel plezier ermee , tot :driver: :drink:

welkom hier op het forum, en proficiat met je prachtige aankoop :relaxman:

[quote=”Egheuens” post=121136]Dat ziet er echt een prachtexemplaar uit :first: . Mag ik vragen waar je die hebt gevonden?[/quote]
                        Ik heb deze gekocht van een paticulier en deze heeft hem een 2 jaar gehad, daarvoor is deze geimporteerd uit Amerika

Welkom :drink: proficiat en veel :driver:

Proficiat en veel :driver: gewenst

Nog een sc’er erbij :relaxman: . Welkom en mooie wagen :applaus: Tot ziens allicht op 1 van de ritten :driver: :drink:

Dat ziet er echt een prachtexemplaar uit :first: . Mag ik vragen waar je die hebt gevonden?

Welkom!

Mooie porsche, veel veilige km gewenst!

Is het een US import? Dacht dit te zien aan de voorbumper en de cruisecontrol sticker 😉
                                  Gewoon even ter info, zeker geen slechte opmerking. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.