Porsche 914 1,7liter 1971

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 914 1,7liter 1971

• Maker
    Discussie
  • doe mijn porsche 914 weg met het oog op iets anders , deze is in goede staat en enige minpunt is slechtwerkende 1 ste versnelling voor de rest , droge motor en direct starten , geen roest buiten klein plekje onder de deur . uitlaatje in de midden van de auto + een supersoundje erbij .
    is een mooie cabrio , alles werkt en is momenteel oldtimer ingeschreven .is een californische wagen met alle papieren erbij maar alles is al geregeld hier in belgie .
    vraagprijs 9000euro of doe een serieus bod , auto wordt niet gekeurd voor verkoop , dus zo meenemen .

mijn email is diepvensgert@hotmail.com

groetjes gert

Attachments:
    • 151455088_2-porsche-914.jpg
    • 914-interior.jpg
    • 967250_657957000897645_1633213855_o.jpg
9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • heb een ovaal kever zien staan van 1958 naar mijn goesting en daarom doe ik hem weg .

[quote=”WES-RS” post=138031]Wagen is verlaagd (waarschijnlijk zonder attest), heeft een andere uitlaat (waarschijnlijk ook zonder attest), slecht werkende eerste versnelling (hoe slecht word niet opgegeven),…

Daarom waarschijnlijk zonder keuring… 😉

Is een mooie wagen, daar niet van, maar ik kon er de gevraagde prijs niet voor geven. Zeker niet als de kosten er nog bij gerekend worden om hem terug in orde te maken (versnellingsbak revisie). 😐

Succes met de verkoop! :up:[/quote]

Problemen met bak gaan “vanzelf” over.

:engeltje: :engeltje: :engeltje:

[quote=”Mikey” post=138092][quote=”Rsporsche13″ post=138040]Naar de keuring gaan duurt nu ook geen eeuwigheid….[/quote]

als alles in orde is zeker niet, anders kan het wat langer duren[/quote]

Wat is de reden van verkoop en dit al na 2 maand??

[quote=”Rsporsche13″ post=138040]Naar de keuring gaan duurt nu ook geen eeuwigheid….[/quote]

als alles in orde is zeker niet, anders kan het wat langer duren

Succes met de verkoop !
              En komt er een andere Porsche in de plaats ?

Naar de keuring gaan duurt nu ook geen eeuwigheid….

Hey,

wagen is standaard verlaagd met de verstelschroef vanvoor en vanachter gewoon tandje gezakt . en wat de keuring betreft heb ik zo weinig tijd ervoor maar als het immers moet wil ik gaan geen schrik ervan , attesten zijn hier niet nodig voor de uitlaat want deze is een orginele uitlaat van porsche zelf .
                  gaat vlot door de keuring , 1ste versnelling is een moeilijke maar hij moet nagekeken worden .

groetjes Gert

Attachments:
                  • 3.jpg
                  • 151455088-porsche-914.jpg

Wagen is verlaagd (waarschijnlijk zonder attest), heeft een andere uitlaat (waarschijnlijk ook zonder attest), slecht werkende eerste versnelling (hoe slecht word niet opgegeven),…

Daarom waarschijnlijk zonder keuring… 😉

Is een mooie wagen, daar niet van, maar ik kon er de gevraagde prijs niet voor geven. Zeker niet als de kosten er nog bij gerekend worden om hem terug in orde te maken (versnellingsbak revisie). 😐

Succes met de verkoop! :up:

Een auto verkopen zonder keuring schrikt mij af.
                      Waarom geen keuring?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.