Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche filmpjes › Porsche 918 Spider
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 12 maanden geleden door
Igor Duerloo.
-
MakerDiscussie
-
22 april 2013 om 22:38
Vanmiddag nog efkens mijne nieuwe P uitgelaten *luv *luv *luv
http://www.youtube.com/watch?v=r0wG-BMSfqg&feature=em-subs_digest
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Vincent_991″ post=142112]Een ferrari blijft voor velen een droom en iedereen vindt een ferrari het ultieme speelgoed.
Als ik in de familie vertel dat ik meer dan 80.000 euro heb betaald voor een tweedehands porsche dan verklaren ze mij zot. Voor hun is dat een wagen waar je nog niet mee kunt gaan winkelen. Koop ik een oudere ferrari F430, die goedkoper is, dan zijn al die nadelen verdwenen en staan ze aan te schuiven om er eens mogen in te zitten of mee te kunnen rijden.
[/quote]Wat mij betreft is jouw Porsche mooier dan die Ferrari ! Ik zou in jouw plaats exact hetzelfde gedaan hebben. Uiteraard is de Ferrari mytischer in de ogen van de mensen, but I don’t care about that ! Het is zoals je schrijft, speelgoed zonder dagdagelijkse bruikbaarheid. Onze 911’kes daarentegen zijn ook speelgoed, maar wel voor elke dag, neh !
Enne, met een 991 kan je perfect gaan winkelen ! Ten eerste gaat er meer in een 911 dan de mensen denken. Ten tweede is het rijden zo plezant dat je maar uitvluchten zoekt om ermee te rijden. Dus vijf keer op en af naar de winkel is ook geen probleem 😉
[quote=”Funny” post=134386]Je moet het maar kunnen nieuwe auto’s per opbod verkopen .
De meeste klanten vragen korting ,hier mag of moet je extra betalen .Vraag en aanbod zeker . :wink:[/quote]
Het verschil is dat voor veel mensen een 996/997/991 al dan niet in S/4S/GT3/turbo of andere gelimiteerde uitvoering dezelfde porsche is. En daarmee is het gezegd. Een ferrari blijft voor velen een droom en iedereen vindt een ferrari het ultieme speelgoed.Als ik in de familie vertel dat ik meer dan 80.000 euro heb betaald voor een tweedehands porsche dan verklaren ze mij zot. Voor hun is dat een wagen waar je nog niet mee kunt gaan winkelen. Koop ik een oudere ferrari F430, die goedkoper is, dan zijn al die nadelen verdwenen en staan ze aan te schuiven om er eens mogen in te zitten of mee te kunnen rijden.
Idem met de hele exclusieve wagens. Kun je vandaag een La Ferrari kopen dan weet je op voorhand dat je die met veel winst gaat kunnen verkopen. Koop je een 918 spyder dan blijft mogelijke winst bij verkoop een vraagteken.
Voor mij is het vooral .. wauw, wat een piloot .. de wagen is ook superknap natuurlijk, maar die gaat binnen de kortste keren een spanking krijgen van de P1 en de Laferrari vrees ik (als Porschist hoop ik van niet natuurlijk) .. soit, hou ook niet van het flat plane crank motorgeluid van de 918 .. en geluid is voor mij nu een van de keypoints van een sportwagen ..
:applaus: :applaus:
Wat een auto . :lekker: :lekker: maar gene spek voor mijne bek 😳 😥Porsche claimt nieuw record op de Nordschleife met een rondetijd van 6’57”
Speciaal voor de Ringtijdfanaten: het zong al even rond in de wandelgangen, maar nu claimt Porsche het oficieël. De 918 Spyder zou een tijd van 6:57 minuten op de Nordschleife neergezet hebben.
Tijdens de recordjacht werd er steeds met een trio 918′s, bestuurd door Walter Röhrl, Porsche testrijder Timo Kluck en Porsche fabriekscoureur Marc Lieb, en voorzien van het Weissach-package en speciaal ontwikkelde Michelin-banden over de Nordschleife gedenderd. Uiteindelijk was het Marc Lieb die de rapste tijd van 6:57 op de klok zette, wat overeenkomt met een gemiddelde snelheid van 179,5 km/u.
Porsche lanceerde zojuist een videomontage van zijn recordrun:
[video width=425 height=344 type=youtube]QClp2Y4Z-tw[/video]
Je moet het maar kunnen nieuwe auto’s per opbod verkopen .
De meeste klanten vragen korting ,hier mag of moet je extra betalen .Vraag en aanbod zeker . 😉[quote=”WES-RS” post=131023]De cijfers spreken inderdaad niet goed in vergelijking met de P1 en LaFerrari. 😕
Zoals hij zegt, al die gewichtsbesparingen om de auto dan zwaar te maken met batterijen. :bounce:[/quote]
La Ferrari en de P1 zijn wel een stukje exclusiever dan de P 918.
Eens in die prijsklasse zou ik zeker niet voor de Porsche gaan, ook niet voor de LaFerrari want die zijn allemaal al verkocht. 🙁Ferrari zal 499 stuks produceren van de LaFerrari. En aangezien het crisis is, zijn die allemaal verkocht, hetgeen van de Porsche niet kan gezegd worden.
Ferrari heeft 700 klanten voor de opvolger van de Enzo, wie de gelukkigen zijn werd per opbod beslist. Er is dan ook geen officiële prijs voor de LaFerrari maar bieden kon vanaf 1,2 miljoen euro.
De McLaren P1 heeft het record op de Nürburgring zomaar eventjes 15 seconden scherper gesteld.
De tijd van 6.33.26 is voor de hybride hypercar van McLaren een nieuw record op de Nürburgring.Prijzen van deze 3 supercars boven het miljoen euro beginnen al tot de verbeelding te spreken, alhoewel de nieuwe Veyron al dicht naar de 2 mio gaat 😯
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.