Porsche 918 Spyder kan vanaf heden besteld worden

Home Forum Porsche Talk Porsche 918 Spyder kan vanaf heden besteld worden

• Maker
    Discussie
  • Ik kreeg gisteren van Porsche een brief met de melding dat de Porsche 918 Spyder vanaf heden besteld kan worden.

De 918 Spyder werd vorig jaar in maart 2010 voorgesteld op het Autosalon van Genève.
    Als technische gegevens kreeg ik nog even mee:

– 500 pk sterke 4.0 liter V8 onder de motorkap
    – 2 elektromotoren, die samen 214 pk leveren
    – Van 0 naar 100 km/u in 3,2 seconden
    – topsnelheid 320 km/u ligt
    – elektrisch radius 24 km met topsnelheid 150 km/u
    – opladen batterijen in drie uur
    – CO2-uitstoot amper 70 g/km
    – verbruik 3 l/100 km

Productie: september 2013
    Productieaantal: 918

Tip: snel zijn met bestellen is de boodschap.

Kostprijs: 645.000 euro (excl.btw)

Levertijd: november 2013

Sorry mensen maar met een pak minder geld koop ik dan toch liever iets echts exclusief. Mijn mening.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • aan de co2 uitstoot te zien legt de staat 15% bij 😆

Als ik vanavond Euromillions win, waarom niet ? 8) 😀

vawilliam2003 schrijft:

porsche schrijft:
          [quote]Ik kreeg gisteren van Porsche een brief met de melding dat de Porsche 918 Spyder vanaf heden besteld kan worden.

‘Porsche’ heb jij dan al een 997 TurboS Edition 918 Spyder besteld dat jij de mogelijkheid krijgt eentje te bestellen :D[/quote]

Ik heb er geen besteld hoor 😉

De brief komt trouwens niet van de Porsche dealer maar van Porsche zelf. Ik denk dat ze je als doelwit beschouwen als je huidige wagen tot de supercars behoort heb ik al ondervonden.
          Maar zoals eerder vermeld, voor die prijs zou ik zeker GEEN Porsche 918 kopen, dan zijn er wel exclusievere wagens te koop voor minder geld.

Anoniem

porsche schrijft:

Ik kreeg gisteren van Porsche een brief met de melding dat de Porsche 918 Spyder vanaf heden besteld kan worden.

‘Porsche’ heb jij dan al een 997 TurboS Edition 918 Spyder besteld dat jij de mogelijkheid krijgt eentje te bestellen 😀

Eerst eens bellen met mijne boekhouder. 😆 😆 😆

Anoniem

Gaat dit over de zogenaamde 918 RSR?
                Die had ik nog wel willen hebben 😀
                Maar als ik er een 997 moet bijnemen heb ik een probleem 😕 , ik heb geen plaats om dat alles te parkeren 😀

mijn kleingeld is op

En ze gaan ervan uit dat wie zo’n 918 besteld dan ook maar automatisch een 997 TurboS Edition 918 Spyder aanschaft

Er worden maar 918 stuks van gebouwd en kan enkel besteld worden door wie ook al een 918 Spyder besteld heeft

De merken trachten elkaar momenteel te overbluffen met hun prijzen, is dat een nieuwe hype misschien.

De nieuwe Aston Martin ONE-77 -> 1.500.000 euro 🙄
                      De Bugatti Veyron 2 -> 2.000.000 euro 🙄

Straks moeten we nog denken dat we goedkoop rijden met onze wagens 😉

mijn gedacht!! Daarom heb ik hem dan ook maar niet besteld! 😉

Maar is inderdaad toch heeeeeel veel geld… 😯

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.