Porsche 918 spyder op de carconfigurator

Home Forum Porsche Talk Porsche 918 spyder op de carconfigurator

• Maker
    Discussie
  • vanaf nu staat op de porsche carconfigurator ook de porsche 918 spyder. Wat ik just bij iemand op FB al las :

De Porsche 918 spyder voor 768.000 euro, prijske! En als Mijnheer graag “Liquid Metal Silber” of “Liquid Metal Chromblau” als kleurke wil dan kan dat. Een optie van “maar” 47.600 eurokes. Of een ander magnesium velgske van 29.750 eurokes? En Mijnheer zou zijn wagen graag zelf in het fabriek in Duitsland/Liepzig gaan afhalen? Dat kan voor “slechts” 6.545 eurokes extra! ‘t Zijn maar getallekes dat ze er op plakken 🙄

Ik ben benieuwd wanneer deze eens hier in België gewoon op straat met een gewone nummerplaat gaat gespot worden.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Aja, dacht dat je da meende Mush :happydance: :happydance: :happydance:

zelf ik had dat al gesnapt mush :salut:

😯
          Dat was net de mop :salut:

Wat komt een 991 50th in een topic van de 918 zoeken :what:
            Is hetzelfde als ik ging bij mercedes voor een SLS AMG horen maar ben met een A klasse naar huis gereden :happy:

Sorry mannen maar kon het niet laten om jullie daar even op te wijzen. Respect voor jullie 991 50th maar 140.000 euro of meer dan 770.000 euro is wel iets erover om dat te gaan vergelijken :bounce:

We kunnen samenleggen en ieder zijn week reserveren. :coolness:

Daarnet een ruilvoorstel gekregen voor de smurf: een 964 :lekker:
                Maar kom, back on topic… :engeltje:
                Daarbij als ik die 918 dan in Geyser Grey bestel is’t zo precies van willen maar niet kunnen :happy: :first:

@mushroom lol :happy:
                  ik zou het doen als ik jouw was maar zie wel dat je de smurf kunt houden :mrgreen:

Ik ben aan’t twijfelen om mijne Jubi op te zeggen en voor een 918 te gaan…
                    Jullie opinie graag…

8) :engeltje:
                    (ik zit teveel op Amerikaanse fora ;))

Er zullen er wel in Keerbergen rondrijden zeker :driver: :driver: :driver: en mss ook eens in Knokke :happydance: :happydance: :happydance:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.