porsche 924 blijft niet draaien

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 porsche 924 blijft niet draaien

• Maker
    Discussie
  • ben bezig met restuaratie van een porsche 924 na de benzinefilter te vervangen benzinepomp vervangen , nieuwe bougie enzo weet dat daar het probleem niet zit maar van de luchtmassa(hoeveelheids)meter zit een 2polige stekker en heb die uitgemeten maar krijgt geen spanning ( start wel maar valt na enkele seconden stil) kan er iemand mij vertellen waar die module zit voor die aan te sturen motor ruimte of interieur ruimte ( heb deze wagen enkele weken gelede gekregen en deed int begin niks maaar heb mij er al rot achter
    gezocht iemand hier die kan helpen zou ik erg dankbaar zijn

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Hallo Mick,

heb je een 924S of een 924 2,0? Want dat zou het al makkelijker maken…

groet

Robbie

Wim

En niet verkeerd bedoeld.

mickporsche924 schrijft:

Ik ben bezig met restauratie van een Porsche 924, en na vervangen benzine filter, benzinepomp en nieuwe bougies, weet ik dat daar het probleem niet zit. Maar op de luchtmassa(hoeveelheid) meter zit een 2polige stekker, ik heb die uitgemeten maar krijgt geen spanning op ( start wel maar valt na enkele seconden stil)
        Kan er iemand mij vertellen waar die module zit, in de motor of interieur ruimte !!
        Heb deze wagen enkele weken geleden gekregen en deed in het begin niks, en heb mij er al rot achter gezocht.
        Iemand die kan helpen/tips, zou ik erg dankbaar zijn

Leest dan een stuk rustiger, en weet iedereen wat je bedoeld. 💡

Hé welkom hier, maar zoals Wim al zei ga je meer kans maken op nuttige tips als je je even aanmeldt op het 924-forum. Niet dat ze hier niet willen helpen, maar een 924 is toch even iets anders dan een 911 ;-). En in Nederland zijn ze gek op 924’s.

Wim

Probeer anders hier eens, die mannen zijn met niks anders bezig als met de 924. 💡

http://www.924forum.nl/

Succes verder met het oplossen probleem.

Anoniem

ook nen goeie morgen Micke, sorry kon het niet laten 😆
              Vanwaar ben je afkomstig? Anders daar zullen er wel mannen zijn die U kunnen helpen denk ik 😉

Plaats van afspraak : Ringlaan 34, 8500 Kortrijk – 10.30h tot +/-12.30h. zie topic

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.