- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 juli 2009 om 15:25
Goeimiddag iedereen
Ik ben hier nieuw en ben een grote fan van de 924 modelen..
Heb zeer veel interese in deze wagens en automecanic en daarom heb ik 2 jaartjes geleden een lot van 5 gekocht.
Allemaal met werk aan..
Nu was er ene redelijk goed, Heb die zonder problemen naar huis gereden maar heb die direct als tuningproject gebruikt (uitbouw naar gtr + strosek)
Dom van me want had die beter gekeurd eerst als oldtimer..
De kits ben ik aant wegplamuren dus ook veel werk.. had ik beter gewoon op gelijmd denk ik?Nu wou ik alles mooi lakken onder de motorkap en daarom heb ik alles verwijderd vanop de luchtfilter.. Dus die benzine leidingen die vanop de luchtfilter naar de injectoren lopen heb ik verwijderd om te lakken…
Nu start de wagen niet meer en weet ook de volgorde niet meer welke leiding naar welke cyclinder moet..? Ik vermoed daar ook een volgorde is?
Ook is de wagen zonder naft gevallen.. moest die regelmatig verplaatste en zo zonder naft gevallen (had dashboard verwijderd en zo niveau niet gezien)
Wat kan er juist aan zijn? Ik ken er zeer weinig van, this voorop te leren eigelijk..
Ik vermoed er nu lucht inzit in de leidingen?? en volgorde van de injectoren en leidingen niet juist is?
heb een haynes maar vind de volgorde er niet in
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.