- Dit onderwerp bevat 141 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 juni 2013 om 21:25
Paar maand geleden een Porsche 924S gekocht op een veilingsite. In ’86 voor de eerste keer in dienst en in ’96 uit verkeer genomen. Sindsdien niet meer gereden. Dus een beetje een gok gewaagd daar ik niet zeker was van de mechanische toestand van de Porsche. Nu die valt best wel mee, er was mij gezegd dat die weinig km had en alles wijst ook in die richting.
Op de teller staat 7567 km, dus waarschijnlijk 107567km. Doordat die in een schuur heeft gestaan die niet echt droog droog was is er vooral veel werk aan om alles los te maken en opkuiswerk. Vliegroest op ophanging, vast zittende remmen enz.
Motor zit niet vast en de inlaatkleppen blinken zelfs na het demonteren van het inlaatspruitstuk.
Opties zijn elektrische spiegels en turbo stoelen (naar wat ik heb horen vertellen een vrij dure optie was).
In aftermarket hebben ze wel ooit een klapdakje gezet van britax. Was in de jaren 80 wel populair maar om dat nu op een Porsche te doen :wtf: Nu ja het is wel goed gedaan en proper afgewerkt maar persoonlijk had ik liever een targadak gehad 😉Waarom dat ik deze gekocht heb, het is een witte (alpine weis) en de turbo stoelen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.