Porsche 928 GTS ”1993” 155.000km

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 928 GTS ”1993” 155.000km

• Maker
    Discussie
  • hallo iedereen.

terug van weg geweest
    helaas met slecht nieuws

ik verkoop mijn 928 GTS.
    het zat er al een eindje aan te komen.
    maar nu staat mijn besluit vast.
    Hij MOET weg

hier is alvast een link met enige informatie :http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=205369249&cd=634900689080000000

de wagen is afkomstig uit duitsland :happy:

reden van verkoop:
    ik ga mijn vaders wagen overkopen en als 19 jaarige
    is het redelijk moeilijk om 2 dikke 5 liters te onderhouden
    dat betreft de tax’n (2.500€ per jaar voor de porsche aleen)
    tuurlijk verkoop ik liever de wagen aan een andere maniak 😀

bij vragen, opmerkingen of intresse

laat het me gerust weten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Iedereen mag gerust een bod doen
      We zien dan wel of het oké is
      Maar 22000€ vin ik een oké bedrag

Stevige prijssetting! 🙄
        (Waarmee ik niet bedoel dat je wagen niet ok zou zijn!)

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=232389402&cd=635040808400000000&asrc=st

de Porsche he 😥
          de bmw is reeds vekocht voor 20000

dewelke, die bmw of de porsche? 👿

schrijven dat ie op autoscout staat gaat hem (nog?) niet automatisch aan het forum linken. Linkje misschien even mee posten?

De wagen mag de deur uit
              Met dat ik nu toch bezig ben met mijn auto’s te verkopen

De forum prijs is 22.000€

De wagen staat op autoscout24

Toivi ,hou je 928 maar goed bij .Een 6 serie is leuk maar dat kan je binnen enkele jaren nog kopen .
                Als je een goede ,correcte 928 hebt en je kan het betalen niet verkopen !!!!!
                Ik zou er dan liever een kleine DD bijhebben dan mijne P te moeten weg doen .Mijn mening hoor . 😳

de wagen van mijn vader is een bmw 650 coupe van 2007 75.000km
                  zwart me mooie standaar 19 duims erop en chromé afgewerkt uit de fabriek
                  en interieus is bordaux leder en zwarte hemel en pano dak
                  de wagen geeft zowat alles
                  heb hem enkele jaren zelf gekozen 😆

Ik lees 2 dikke 5 liters…..
                    wat ga je van je vader overnemen dan, is deze beter?? mooier??

Geef eens meer info wie weet komen er goede opties naar boven.

wat autorola betreft ik he daar al reeds 2 keer een auto vie verkocht voor prijzen hoger als wat men via MP aan biedingen deed..

onlangs een seat verkocht via MP maar wel rechtstreeks aan een roemeense handelaar ook deze betaalde ruim 500 euries meer als de gemiddelde NLer via MP bood..

Alles wat je verkoopt ben je kwijt, zeggen wij hier in W.-Vl.

:engeltje: 😈 :engeltje:

hoeveel brengt dat op zo een niertj verkopen ? 😀

Je kan ook nog altijd proberen om een nier te verkopen als sponsoring voor de V8’s. :mrgreen: Naar’t schijnt zoeken meer mensen een nier dan een 928… :sarcastisch

ik zal toch eerst proberen om de 2 wagens te onderhouden
                            wu zullen zien of het lukt
                            wie weet lukt het :respect2:

Toivi waarom verkoop je de wagen van je vader niet ? Zodoende kan je de Porsche houden .

Succes met de verkoop !

Spijtig dat je deze moet verkopen, 🙁 maar alvast succes met de verkoop

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.