Porsche 928 GTS ”1993” 155.000km

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 928 GTS ”1993” 155.000km

• Maker
    Discussie
  • hallo iedereen.

terug van weg geweest
    helaas met slecht nieuws

ik verkoop mijn 928 GTS.
    het zat er al een eindje aan te komen.
    maar nu staat mijn besluit vast.
    Hij MOET weg

hier is alvast een link met enige informatie :http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=205369249&cd=634900689080000000

de wagen is afkomstig uit duitsland :happy:

reden van verkoop:
    ik ga mijn vaders wagen overkopen en als 19 jaarige
    is het redelijk moeilijk om 2 dikke 5 liters te onderhouden
    dat betreft de tax’n (2.500€ per jaar voor de porsche aleen)
    tuurlijk verkoop ik liever de wagen aan een andere maniak 😀

bij vragen, opmerkingen of intresse

laat het me gerust weten

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Er staat bv een zeer mooie bij Van Beurden voor een pak minder euro’s. Maar idd. de vaste kosten swingen de pan uit. Spijtig want alzo verdwijnen die prachtbakken stilaan uit het straatbeeld. 😥

0

mooie wagen ( en foto’s, inderdaad)! Ik heb een 928 altijd wel zien zitten, en kijk eerlijksheidshalve soms hier en daar wel eens uit naar een 928, maar ook ik moet bekennen dan wel naar modellen te kijken die reeds van de oldtimertax kunnen genieten! 😳 Ik ben een autoliefhebber zoals de meeste hier waarschijnlijk, maar dergelijke bedragen jaarlijks aan vadertje stou… staat, dat is er mij te veel aan 👿 Ik vrees dan ook dat deze wagen, aan deze prijs ( die hij qua staat wel waard zal zijn) niet voor de Belgische markt zal zijn… Ik weet meerdere 928 S4’s staan met gelijkaardige kilometerstanden die slechts enkele jaren ouder zijn (maar nog geen oldtimer dus) voor bedragen rond de 14 á 15K, en die maar niet verkocht geraken… 😥

0

Toivi succes met de verkoop .

0

Nee, geen aandelen. Heb er enkel twee wagens kunnen verkopen in perfecte staat (3 lit benz.)die ik via de “normale” weg aan de straatstenen niet kwijt geraakte. Eén naar polen en de andere naar Rusland gegaan. De kosten vielen erg goed mee. Maar de jouwe ga je zeker aan een Vlaming kunnen verkopen voor die prijs…. 😉

0
            S2

[quote=”RODONDO” post=114422]Succes met de verkoop. 5 literke in crisistijd…. Probeer eens via veilingsite “Autorola”. Daar heb je mss kans op verkoop.[/quote]

Heb jij aandelen bij die site?

Ik heb daar even de veilingen gevolgd en het is er vooral interessant als “koper”, als verkoper helemaal niet.
              http://www.autorola.be/nl/consumer/whatiscarworthresult.do?cat=1&mo=boxster&t=1&ma=porsche&at=0

Een 2.7 voor 6K (zonder btw) kun je moeilijk een goede prijs noemen hé. (min de veilingkosten en je houd er geen 6K aan over, dan wil ik best ook een andere wagen kopen)

Als je echt wanhopig bent misschien.

0
              Wim

Goede 928ers vinden ook veel afname in Duitsland, dus daar een advertentie zou ook niet slecht zijn. 💡

0

Succes met de verkoop. 5 literke in crisistijd…. Probeer eens via veilingsite “Autorola”. Daar heb je mss kans op verkoop.

0

[quote=”S2″ post=114412]Succes met de verkoop! Aan de foto’s zal het in elk geval niet liggen! Prachtig![/quote]

+1

Staat deze al niet een hele tijd te koop?

0
                    S2

Succes met de verkoop! Aan de foto’s zal het in elk geval niet liggen! Prachtig!

0

Succes met verkoop, blijft dikke auto :respekt:

0
                      10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.