Porsche 928 S4

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 928 S4

• Maker
    Discussie
  • Beste PO liefhebbers,
    Ben nieuw op het Porsche forum en sta me toe dat ik mij even voorstel.
    Mijn naam is Marc, en heb een maand geleden een 928 S4 aangeschaft.
    De wagen is bj. 1990 en heeft 60400 Km. / volledige historie.
    Aankoop Duitsland bij Gmbh. Oettinger Porsche Hamburg.
    Begin maart ga ik “hem” halen met aanhangwagen.
    Nu moet ik zeggen dat ik in de begin jaren ’80 een PO 928 S had en er verschrikkelijk
    veel problemen mee had. Na 2 jaar verkocht.
    Nu de nostalgie groeit in mijn lichaam en persoonlijk vind ik het model 928 subliem.
    Na lang denken en vooral piekeren heb ik dan toch besloten (voor ik sterf) het nog eens te wagen om een 928 aan te schaffen.
    Hopelijk nu meer geluk en kan ik er nu wel van genieten … :driver:
    Vele groeten aan de Gelijkgezinden en hopelijk zien we elkaar op een “Treffen” – bijeenkomst.
    Marc.
    De Haan.

P1060684.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
    • Als het goed is rij je inmiddels rond Marc?
      Heb je nog recente foto’s?, ben erg benieuwd!

Wow dat is een hele mooie!!!!! Ben ook nog altijd gek van een 928… Super wagen!!!

Ive

héél knap model toch hé *luv 😯

Marc vereerde mij met een bezoek afgelopen vrijdag;

Je auto is prachtig!
            Dat wachten tot augustus zal nog zeer zwaar worden… 😕
            Ondertussen lekker kleine dingetjes aanpakken (nummerplaat, spiegels spuiten, …) en uiteraard veel foto’s maken 😀
            Het was een aangename kennismaking!!

FirstP … ben er nog niet uit aangaande velgen. Vroeger had ik met beslissingen nemen geen probleem.
              Nu twijfelen en twijfelen ‘t is de ouderdom … :think:
              Op het forum zitten geen kenners maar EXPERTS :up:

F

[quote=”Remmel” post=199095]@FirstP: op een 928 passen alleen maar de 17″cup velgen van de 928 GTS, de voorste velgen moeten een ET-waarde van 65mm hebben anders stuurt hij niet fijn.[/quote]

Ik ben niet zo’n expert qua velgen vandaar dat ik Marc al richting het forum gestuurd had. Altijd handig dat hier enkele kenners rondlopen :respect2:

Feitelijk hoef je niet meer met Peter te bellen, heb al verteld dat je vrijdag langs komt om de spiegels op te halen.
                  Ter bevestiging kun je het nog doen maar is niet echt nodig.

De 18″ 997 velgen staan hier te koop: https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/124190-porsche-997-originele-18-velgen-incl-banden

Mail je nog!

Ziet er zeer mooi uit. :up:
                    Ik zal ze kopen Jean-Pierre.
                    Zou dat lukken dat ik volgende week vrijdag bij P&P voorbij rijd en ze koop ?
                    Natuurlijk weet ik niet om hoe laat, maar het zal hoogstwaarschijnlijk in de late
                    namiddag zijn. Ik kom namelijk met aanhanger van Hamburg. Kan ook niet zo snel rijden want
                    er staat “iets” wat ik koester op die aanhanger … :lekker:
                    Zou ik zelf P&P telefoneren ???

[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/27/049fe730e4ee66ea8270337824483621.jpg[/IMG]

[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/27/c4359d79542fb045e0fb831a76e78280.jpg[/IMG]

[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/27/3ae171242f2e38931f6c33c9e31d2683.jpg[/IMG]

Hierbij de foto’s van de 928 GTS cupspiegels.
                      Alles zit erbij, nieuwe spiegelglazen, rubbertjes, bevestigingsmateriaal etc.
                      Moeten wel gespoten worden ivm krassen en andere kleur .

😀 Prima – bedankt.

Hier meer info mbt velgen voor de 928: http://jenniskens.livedsl.nl/Technical/Tips/2/MyTip263.htm

@FirstP: op een 928 passen alleen maar de 17″cup velgen van de 928 GTS, de voorste velgen moeten een ET-waarde van 65mm hebben anders stuurt hij niet fijn.

Mbt de spiegels bij P&P: als je via Roermond rijdt is dat inderdaad niet ver om dus dat is goed te doen.
                            Ik zal zaterdag enkele foto’s maken en dan zien we wel verder.

Hola uit zo een Forum kan men toch veel opsteken :applaus:
                              Nee dat wist ik niet.
                              Bedankt voor de info en zal hoogstwaarschijnlijk toetreden tot deze sekte. :hail: :hail: :hail:

Mooi – inderdaad de wereld is zelfs zeer klein. :up:
                                Misschien heb je het al gelezen – volgende week donderdag vertrek ik naar Hamburg met aanhanger – vrijdag kom ik terug met de *porsche .
                                Eens dat hij hier staat kan ik alles op mijn gemak bekijken.
                                Ik hou je op de hoogte. :drink:

F

Dag Marc,

Proficiat met de 928.
                                  Ben je er al uit of de CUP-velgen die ik te koop heb staan ook passen op je 928?
                                  Ja…. de wereld is klein hé 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.