Porsche 928-S4 SpeedGelb

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 928-S4 SpeedGelb

• Maker
    Discussie
  • Ivm aanschaf geschakelde S4 verkoop ik mijn S4 automaat.
    In zeer goede staat, heb deze gele S4 nu bijna 3 jaar en heb nergens op bespaard.
    Sterker nog, wilde hem nooit meer wegdoen, liet er de beste Prins VSi LPG installatie inleggen en toen kwam die Nederlandse belastingmaatregel… (van 0 naar 1800 euro belasting per jaar).
    Dit kan echter erg interessant zijn voor de nieuwe Belgische eigenaar 🙂 momenteel betaal je voor LPG slechts € 0,40/liter (!) dus dan maakt een verbruik van 14-17L/100km niets meer uit.

Voorzien van;
    – Bilstein sportonderstel, in hoogte instelbaar
    – RVS sportuitlaat van 928 motorsport
    – Momo sportstuur 350mm
    – Cupspiegels
    – PSD Porsche Sper Differentieel
    – aangepaste voorwielophanging met teflon en alu bussen voor strakker sturen
    – Porsche 997 18″ velgen
    – Witte knipperlichten voor- en zijkant
    – Achterlichten voorzien van rode folie (kan eraf)
    – werkende airco
    – werkende cruise control
    – geldige APK, bij aankoop zorg ik voor een nieuwe APK
    – gepoedercoat inlaatspruitstuk en gepoedercoate kleppendeksels
    – lederen stoelen 6 voudig verstelbaar, afgewerkt met gele biesjes

Onderhoud al vele jaren (ook voordat ik eigenaar was) bij P&P Roggel, erg deskundig en goed.
    Toen ik hem kocht had hij net voor € 6000,- onderhoud gehad (riemen, startmotor, waterpomp) en de laatste 3 jaar;

– radiateur vervangen
    – benzinetank vervangen
    – benzinepomp vervangen
    – keerring versnellingsbak vervangen (dat was veel werk voor dat ene druppeltje…)
    – vliegwielsensor vervangen
    – injectiecomputer voorzien van nieuwe print en nieuwe software
    – bougiekabels en bougies vervangen
    – zitvlak bestuurdersstoel opnieuw laten opvullen en bekleden met leer
    – deksel middenconsole opnieuw laten bekleden met leer
    – accu vervangen
    – foamringen speakers vervangen (nieuwe zijn niet te koop)
    – stuurhuis vervangen
    – drukregelaar en filter versnellingsbak vervangen
    – en natuurlijk regelmatig nieuwe vloeistoffen in motor en bak
    – ruitenwissers rondom vervangen

Prijs: € 14.000,- (op LPG: installatie kostte €3580,-)

Prijs op benzine: € 12.000,-

Uiteraard elke (AKK) keuring toegestaan.

Bouwjaar is 1986 en de auto heeft nu 174850km gelopen.

Meer foto’s in mijn album: http://www.mijnalbum.nl/Album=OKWNBPSM

Reacties graag op mail: remmel@hetnet.nl

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Thx Ivo!
      Leuk dat jij hier ook rondzwerft…, straks kom ik je nog tegen bij de Moustache Rondrit! :first:

Kijk dat is nog eens service JP. Succes met de verkoop. De toekomstige eigenaar koopt een mooie speciale bolide.

Aankoop nu en afname in maart 2015 is bespreekbaar, winterstalling is immers al geregeld.
          Dat geeft de koper enige ruimte in het zoeken naar een geschikte ruimte en/of verkoop van zijn eigen bolide.

[quote=”cabrio wim” post=183354]Succes met de verkoop Remmel, mooie Porsche :up:[/quote]+2, succes met de verkoop JP. Zou em ook op mobile zetten.

Hoe ge krijgt da thuis ni verkocht? :happy:

Ja mannen, maakt mijne kop nog maar wat zotter. :mrgreen:

Ik krijg het hier thuis alleen niet zo goed verkocht… :sarcastisch

ik weet het wel zeker :mrgreen:

Die sound is inderdaad zeer verslavend, op het NL Porsche forum loopt een topic met verkopen waar je spijt van hebt gekregen, ik verwacht hier nog wel eens een post te doen 🙄

Wes dan heb je op 10 jaar TACB misschien wel de prijs mooiste sound 🙂

Succes met de verkoop Jp .
                        Kzal het maar houden bij het eenmaal bekijken van het filmpje met die machtige sound . :lekker: :lekker: Anders zou ik nog …… 😳
                        Wes laat je eens gaan en koop die 928 ,zet hem op O-platen en rijden op gas kost het je bijna niets !

Mijn God wat klinkt die lekker! 😯

Ik heb het filmpje halverwege stop gezet of ik ga mezelf nog inpraten om de WRX weg te doen en deze als daily te willen. :coolness:

Héél veel succes met de verkoop. :up:

De ultieme trigger… het V8 geluid;

:lekker: :lekker: :lekker:

Thx Wim, ik krijg mailtjes dat ik hem te goedkoop aanbied…

Als ik op internet kijk zie ik ook dat de prijzen inderdaad stijgen hier was ik nog helemaal niet mee bezig eigenlijk.
                              Enfin ik heb ook nog een officieel taxatierapport van eind 2012 bij 164.635km van € 16.800,-
                              En hierbij had ik de taxateur ingefluisterd om de waarde laag te houden ivm de verzekeringspremie.

Wim

Succes met de verkoop Remmel, mooie Porsche :up:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.