Porsche 928 S4

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 928 S4

• Maker
    Discussie
  • Beste PO liefhebbers,
    Ben nieuw op het Porsche forum en sta me toe dat ik mij even voorstel.
    Mijn naam is Marc, en heb een maand geleden een 928 S4 aangeschaft.
    De wagen is bj. 1990 en heeft 60400 Km. / volledige historie.
    Aankoop Duitsland bij Gmbh. Oettinger Porsche Hamburg.
    Begin maart ga ik “hem” halen met aanhangwagen.
    Nu moet ik zeggen dat ik in de begin jaren ’80 een PO 928 S had en er verschrikkelijk
    veel problemen mee had. Na 2 jaar verkocht.
    Nu de nostalgie groeit in mijn lichaam en persoonlijk vind ik het model 928 subliem.
    Na lang denken en vooral piekeren heb ik dan toch besloten (voor ik sterf) het nog eens te wagen om een 928 aan te schaffen.
    Hopelijk nu meer geluk en kan ik er nu wel van genieten … :driver:
    Vele groeten aan de Gelijkgezinden en hopelijk zien we elkaar op een “Treffen” – bijeenkomst.
    Marc.
    De Haan.

P1060684.jpg

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
    • Omdat het geen 4 x 4 was.

Waar de S4 voor staat weet ik niet zeker. Misschien 4 kleppen per cilinder?

Edit: de 4 kleppen per cilinder waren al eerder in voege. Het zal dus gewoon “Serie 4” of zo betekenen. Vraag me niet waarom er geen S3 is!

Dit blijven mooie wagens! Buitenaardse styling in die tijd.

Welkom en veel succes en weinig problemen met de 928 S4 (waarom niet “4S” zoals bij de 911?)

Hallo Marc,
          de 928 heeft niet echt een ‘probleemauto” reputatie maar heeft wel wat meer onderhoud nodig dan een elfje. dat in combinatie dat je er wat moeilijker bij kan rond die dikke 8-cylinder …
          het heeft je toch niet weerhouden om er opnieuw eentje aan te kopen :up: is het een manuele of automaat ? iig veel plezier en veilige km’s gewenst met je aanwinst.

welkom!
            Hopelijk nu wat minder miserie.
            Nog wat foto’s van de *porsche

Leuk nog iemand van aan ‘t zeetje te verwelkomen. Indien zin in een ritje regio Koksijde, leg me know…

Wim

Welkom Marc, en mooie 928. :up:

Soms kom je niet van een virus af blijkbaar. 😉

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.