Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche 928 Sharkival 2018
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 4 maanden geleden door Koen Bogaert.
-
MakerDiscussie
-
16 juni 2018 om 16:22
Veel plezier met je 928s, we kunnen hier op dit forum bijna een Sharkival gaan organiseren, mijn 928s uit ’83 zou graag van de partij zijn 😀
-
MakerDiscussie
-
Eindelijk terug in dit kikkerlandje en dit is van mijn agenda geslipt. Maar van Sharkival naar Sharktober is een kleine sprong: ik ga alvast op zaterdag 6 oktober op post zijn bij dit event van onze Nederlandse 928 vrienden: Sharktober!
Inschrijven kan via bovenstaande link.
mijn voorkeuren:
zaterdag of zondag, enkel namiddag (de voorgestelde data zijn nu nog vrij)
locatie: centraal in vlaanderen, dus ergens tss A’pen en Mechelen
statische meeting of rondrit: geen voorkeur
catering: geen voorkeur
partner: geen voorkeur (mag mee als ze wil)Voor mij persoonlijk:
– Liefst op zondag, voor- of namiddag maakt niet uit
– Waar het door zal gaan ook geen probleem voor mij
– Liefst een meeting (er zijn er al zo weinig en als we dan nog een toer gaan doen heb je er ook niks aan)
– Een of ander hamburger of frut kraam moet kunnen
– Die van ons mag mee van mijvoor mij persoonlijk zou een samenkomst over de zomer moeten gelift worden, verlofperiode is sowieso voor velen al volzet. Als we nu eens voor de weekends van 22-23 september en 29-30 september zouden kunnen feedback krijgen:
- zaterdag vs zondag
- voormiddag vs namiddag
- centraal in België, dus Antwerpen 😀 , maar dan buiten de LEZ vs Lebbeke (Postcode 9280!)
- statisch vs toer
- hapje/tapje vs picknick
- die van ons mee vs thuis laten
dan kan er wel snel iets opgezet worden. Voor alle duidelijkheid, ik ben geen event manager en wil het ook niet groter maken dan een paar gelijkgestemde zielen met Sharks samen brengen.
Er mag natuurlijk altijd een bezinemerk sponsoren met aankoopcheques voor naft #altijddorst
[quote=”hioctane102″ post=269374]Ik denk van wel, en anders is er wel iemand waar je als passagier mee kan liften :oops:[/quote]
@ BC cars m.a.w. je mag meerijden als passagier met de donkergrijze 928 van Hi octane 102 :driver:
Het is te hopen dat ie zijn “burka” dan afzet anders wordt het een “tricky” ritje 😀 😀 😀
Ik zou ook graag meeliften, op een of andere manier begint de 928 mij meer en meer te bevallen
Ik denk van wel, en anders is er wel iemand waar je als passagier mee kan liften 😳
Mag ik als niet 928 eigenaar maar wel 928 liefhebber komen kijken dan aub ?
Misschien moeten we een nieuw topîc gebinnen voor de organiseren van een 928 bijeenkomst?:applaus:
Goed idee zo’n Sharkival, we’ll be there.
928 blijft iconisch en bijzonder plezant om mee te cruisen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.