porsche 935 invoeren uit Duitsland

Home Forum Porsche Talk porsche 935 invoeren uit Duitsland

• Maker
    Discussie
  • voor de experten…
    Ik wil een Porsche 911 targa (935) invoeren uit Duitsland.
    Ik heb opgezocht dat ik de volgende documenten nodig heb.
    Ik vraag me af of dit klopt ????

1. Vignet 705 te bekomen bij een douanekantoor
    2. Het inschrijvingsbewijs van de oude buitenlandse eigenaar voor voertuigen die ingevoerd worden uit een land die deel uitmaakt van de Europese Unie:
    Voor Duitsland : Kraftfahrzeugbrief
    3. Een document dat bewijst dat het desbetreffende voertuig definitief uitgeschreven werd in het land van herkomst zoals bijv :
    De “abmeldungsbescheinigung”
    Kan iemand dit beamen of aanvullen.
    Met veel dank
    Danny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 87)
  • 123

standaard 911 misschien, maar 911 met slantnose option 505/506 was no way in hell 6&7J

Standaard is het 6 en 7J

123

7&8 is nie echt breed eh das standaard 911 maat.

De fuchs op zijn eigen foto zijn veel breder dan die van U.

XXX

Danny2, houden zo aub. Fan moet je er zelf van zijn.
              Me like, zou enkel dringend Fuchs steken, maar wederom dat is mijn mening en niet de uwe.

Top dat je ondanks alle opmerkingen hier toch hebt doorgezet.
              Hopelijk zi e ik ‘m eens live :up: :up: :up:

Hoe ziet hij er nu uit ??
                Heb je een paar foto’s ??

Ziet er heel mooi uit Hellraiser !!!
                  De koplampen staan bij die van jou in de voorbumper… die van de mijne klappen uit.
                  Je hebt er ook serieus werk van gemaakt.

Jawel hoor, was maar een grapje 😉

Mijne zag er net hetzelfde uit

En een maand later zo:

Hellraiser is duidelijk niet fan !!!

Toppie! 😀 Nu slopen en ombouwen? :mrgreen:

Ik stuur enkele foto’s mee.
                          Het invoeren is perfect verlopen.
                          Ik vroeg de Duitse verkoper alle kopies van de papieren in zijn bezit.
                          Daarmee ging ik naar de Belgische douane met de vraag of ik deze wagen kon invoeren als ik hem zou kopen. Zij antwoordden positief. Idem bij het keuringsstation.
                          Ik had enkel Amerikaanse inschrijvingsbewijzen en bewijs van Europese douaneverplichtingen die voldaan waren.
                          Ik investeerde intussen ong 10.000€ om hem helemaal in orde te stellen en hij rijdt nu onder een O-plaat.

[quote=”Danny2″ post=271959][size=2]Enkele maanden geleden ontspon zich hier een kleine discussie over het al dan niet aankopen van een 911 sc targa turbolook flatnose van 1979… Er werden gigantische problemen voorspeld. Intussen heb ik de wagen in Duitsland gekocht , en ingevoerd in België….
                            Danny[/size][/quote]
                            invoeren is een simpele papieren procedure Danny, hangt er al een eigen Belgische nummerplaat op?

Proficiat!
                              Foto’s? 😀

Enkele maanden geleden ontspon zich hier een kleine discussie over het al dan niet aankopen van een 911 sc targa turbolook flatnose van 1979.
                                Niet iedereen was weg van het type… om het zacht uit te drukken.
                                Einde jaren 70 en begin jaren 80 was het nochtans een “iconische 911”
                                Er was ook nogal wat discussie over het al dan niet invoeren van de 911 flatnose , omdat hij uit Amerika was ingevoerd in Duitsland… en zonder in Duitsland te zijn verkocht… werd doorgevoerd naar België.
                                Er werden gigantische problemen voorspeld…
                                Intussen heb ik de wagen in Duitsland gekocht , en ingevoerd in België….
                                Danny

Hij is ingevoerd in Duitsland Timpie.
                                  De invoerrechten zijn betaald.
                                  Maar hij heeft niet op naam van een Duits persoon gestaan.
                                  Wel ingevoerd dus , maar geen Duitse papieren

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 87)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.