porsche 935 invoeren uit Duitsland

Home Forum Porsche Talk porsche 935 invoeren uit Duitsland

• Maker
    Discussie
  • voor de experten…
    Ik wil een Porsche 911 targa (935) invoeren uit Duitsland.
    Ik heb opgezocht dat ik de volgende documenten nodig heb.
    Ik vraag me af of dit klopt ????

1. Vignet 705 te bekomen bij een douanekantoor
    2. Het inschrijvingsbewijs van de oude buitenlandse eigenaar voor voertuigen die ingevoerd worden uit een land die deel uitmaakt van de Europese Unie:
    Voor Duitsland : Kraftfahrzeugbrief
    3. Een document dat bewijst dat het desbetreffende voertuig definitief uitgeschreven werd in het land van herkomst zoals bijv :
    De “abmeldungsbescheinigung”
    Kan iemand dit beamen of aanvullen.
    Met veel dank
    Danny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 87)
  • Tim

[quote=”Danny2″ post=263062]Dank voor je info Hellraiser.
      Maar de 935 die ik wil invoeren uit Duitsland heeft er niet gereden.
      Hij komt uit Californië ( met de voordelen van een carosserie zonder de minste roest)
      Maar hij werd in Duitsland niet ingeschreven….[/quote]

Is hij ingevoerd in Duitsland? Zoniet is dit uiteraard geen intracomunautaire verkoop en moet je dit beschouwen als een invoer uit de VS met alle bijhorende invoerrechten….

XXX

@ hellraiser; ‘t wordt hoog tijd dat ‘m klaar is, ik ben wel ondeguldig hoor :think:

Moest je verse stickers willen voor je 935, DP Motorsport is niet failliet hé, ze leven nog.
        Misschien een goed adres om – bij problemen – u te helpen met de papieren… klik

FB_IMG_1518628716348.jpg

FB_IMG_1518628722611.jpg

FB_IMG_1518628736435.jpg

FB_IMG_1518628747423.jpg

ff vragen aan de verkoper dat ie dat alsnog doet
          bespaart veel miserie hier

Dank voor je info Hellraiser.
            Maar de 935 die ik wil invoeren uit Duitsland heeft er niet gereden.
            Hij komt uit Californië ( met de voordelen van een carosserie zonder de minste roest)
            Maar hij werd in Duitsland niet ingeschreven….

Staat nog in de primer, hoop dat ze hem tegen eind deze maand spuiten,
              normaal gezien zijn eind deze week de stukjes klaar van het verchromen en borstelen
              en dan ist terug in elkaar zetten, zou vrij snel moeten gaan dan want heb alle stukken liggen.

wanneer gaan we hem eens mogen bewonderen :respect2:

PS,

‘k heb die lampen hier nog liggen moest het nodig zijn :happy:

Piep 🙂

Ben wat achterstallige posts aan het inhalen,

mijn 935 ombouw kwam ook uit Duitsland.

Als alles eingetragen is op de kfz-brief, op zich geen probleem,
                    wel rekening houden met Belgische wetgeving, zo ben ik bvb vastgelopen op de minimumhoogte
                    van de koplampen, maar als het eentje is met org. Porsche onderdelen zou hij klaplampen moeten hebben.

Bij de douane 705 afhalen, platen van de daily erop met attestje verzekering en naar de keuring bollen,
                    klein weekje wachten op de platen (volgens m’n verzekeraar kan hij oldies niet elektronisch aanmelden)
                    en rijden.

XXX

Zo heeft dat toch wel wat 😀 :up:

IMG_1173.JPG

Magnus Walker ‘s favoriete Porsche op een treffen zondag :up:

Ik ga inderdaad ook eens langs gaan met de papieren bij de keuring.
                          Uit mijn omgeving ken ik andere gelijkaardige gevallen waarbij de wagen gekeurd werd.
                          Merkwaardig dat op het forum niemand echt ervaring had met deze situatie.

Auwsch :puke: En zeggen dat daar een F (pre-impactbumper) voor opgeofferd is :what:

Wat een afschuwelijk lelijk hok :bounce:

Hier nog eentje te koop voor 35.911 euro :wtf:
                              KLIK

lelijk.png

Tim

Iedereen is hier aan het spreken over een originele 935. Ben ik nu zo fout als ik zeg dat er maar 1 straat legale versie werd gebouwd, en dat is deze voor mansour ojjeh gemaakt. Ik zou mij geen illusies maken dat deze dan ook ene originele kan zijn, maar goed. Een getunede 911 oldtimer kan je volgens mij wel in België registreren.

de-koen wil alleen maar helpen en vraagt gewoon of het diegene is die in de link staat? Ik ben ook wel benieuwd. Je bent nu naar de douane geweest maar waarom ga je niet ook eens naar de keuring met foto’s en documenten?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 87)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.