Porsche 944

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Porsche 944

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Koprevisie is in mijn garage de cilinderkop eraf en kleppen eruit… Wat jij beschrijft is de distributie die aangepakt werd.
      😕

Wij zien geen tegenstrijdigheid.

Kunt U ons verder helpen? Gaan dan ook voorlopig NIET trakteren.

😡 😈 😡

12000 euro voor een 944?????? 4800 euro voor kop eraf????? Hahaha, die heeft goed verdiend… 🙄

Koen… 😉

🙄

Zegt de man die een tijdje geleden aanhaalde dat een goede 944 rond de 12000€ zal kosten naar aanleiding van een discussie hier waar aangehaald werd dat goede 944’s al voor 4500€ te vinden waren 😕 ❗ ❗ ❗

😈

Moest je je eigen uitlatingen vergeten zijn , HIER even klikken en wat naar onder scrollen

Als je echt belangstelling hebt moet je altijd eerst onderzoek doen.
              Hier worden veel “veronderstellingen” naar voor gebracht en zeer snel conclusies gemaakt.
              Oordelen a.d.h.v. enkel één foto en richtprijs is eerder lichtzinnig.
              Analytisch te werk gaan lijkt beter. Uiteraard vraagt dit tijd en inspanning, kan echter ook leuk zijn.

bedankt voor de reacties! best afblijven dus 😀
                de verkoper heeft terug gemaild, ik mocht altijd eens gaan kijken, hij heeft 9 porsches 944 te koop, bedankt iedereen!

Ik zou het ook niet riskeren voor deze prijs .
                  Die zegt al genoeg en is totaal niet reëel voor eentje die zelfs een minimum goed zou zijn .
                  Zoek je iets in die prijsklasse zou ik een oudere Opel , VW of Ford zoeken .
                  Wil je een 924 of 944 moet je er minstens het dubbele voor willen uitgeven , en dan is het nog oppassen .

Anoniem

Ik denk bijna zeker dat als je verkoper contacteert dat je moet betalen en zij leveren de auto (wat dus nooit gebeurt), oplichting vrees ik.

Anoniem

Bovendien een amerikaanse versie (zie je aan de pinkers op de zijkant) dus oorsprong/historiek heel moeilijk te achterhalen, km stand is me onwaarschijnlijk laag: 84000 km op 26 jaar…dat is 3300 per jaar 😕 😕 😕 . Alles is mogelijk natuurlijk, maar als die echt zo weinig km’s zou hebben dan zou hij wel wat meer kosten…
                      Ik zou er niet aan beginnen want je zou nog eens heel wat kosten kunnen hebben. Spaar beter nog wat door tot je een degelijke kan kopen, reken op 5000 à 10000 euro. En voorzie wat reserve voor onkosten.

Ik denk dat de prijs wel voldoende zegt. Km stand is wss ook niet juist. En de getoonde foto is van 10 jaar geleden ofzo.
                        Niet betrouwbaar dus. Maar wel geen geld voor een restauratieprojectje als dat je doel is (geen geld vergeleken bij het geld dat je erin zal moeten pompen om hem terug deftig te krijgen natuurlijk 😉 )

Als je op zoek bent naar een goedkope porsche zal ik je moeten teleurstellen. Dat zie je wel als je even doorheen dit forum leest.

Wim

Ik zou iemand meenemen die HEEEEEL veel verstand heeft van dit model.

Normale prijs voor deze auto’s is vanaf 4 tot 7000 euro.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.