- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
29 oktober 2013 om 13:46
Hallo iedereen,
Even een kleine introductie:
Ik ben Michael en op zoek naar mijn eerste eigen auto.
Dit klinkt misschien wat raar maar ik ben ook niet meteen op zoek gegaan naar een Porsche.
Een week geleden, tijdens de zoektocht naar een auto, op een 944 van ’83 gestoten en op slag verliefd geworden, sindsdien houdt het me de hele dag bezig.
Heb het altijd al gezien als een super auto maar nooit gedacht dat je deze al kon vinden vanaf bepaald prijsklasse (nooit echt naar gezcoht ook)De prijs van de wagen valt heel goed mee, het exterieur is over een paar jaar herspoten en het interieur is keurig (wat scheurtjes), ik veronderstel het typische interieur na jaren gebruik.
De motor is volgens de verkoper perfect in orde, onderkant ziet er op de foto’s deftig uit en APK is geldig tot 2015.Nu begint het eigenlijk…
Veel kennis ivm Porsche, laat staan 944 specifiek, heb ik niet waardoor ik dus een echte leek ben.
Ik heb al wat opzoekwerk verricht op het internet en grotendeels dankzij dit forum veel te weten gekomen maar toch zou ik graag meer te weten komen.
Zelf sleutelen is ook beperkt maar ik heb een paar vrienden die mij met plezier bijleren en helpen dus op zich zou dat geen probleem mogen zijn.Dus ALLE tips en/of info (aandachtspunten aankoop/verplichtingen/kosten/enz.) zijn zeker welkom!
Michael
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.