Porsche 944 Basic Cup/Trackday wagen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 944 Basic Cup/Trackday wagen

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

ben van plan om de 912 om te bouwen naar een 2.0 of 2.2 6-cil.,
    dus hierbij te koop of te ruil met een 2.0 of 2.2.

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/944US/253097_373838979363565_570715530_n.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/944US/DSCN0749.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/944US/DSCN0751.jpg[/IMG]

met de wagen werden de laatste 2 jaar enkel meetings gereden.

VP: 6k

Groetjes,
    Johan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Fijn 😉

Langs deze weg ook nog eens bedankt voor alle info!!!!!! :applaus:

Den Hellraiser is nen kerel met kennis van zaken!!! :respect2:

Topic mag dicht, de wagen blijft binnen DRS 😉

Omda’k nu terug een 911 gekocht heb en ik geen interesse meer heb in
          de 944 mag deze weg voor 4.500€ 😉
          (zo mee te nemen)

spijtig dat ik met verbouwingen zit aan het huis 😥 , anders had ik deze zeker overwogen

@Hellraiser: inderdaad. Tussen de 15K van die en jouw prijs ligt dus een mooie marge…

At your service…

Kan de titel van m’n eerste post niet meer bewerken, dus als iemand van
                  de moderators even “Basic” kan zetten tussen 944 en Cup,
                  voor de mensen die denken dat ik iets wil verkopen voor wat
                  het niet is? Thx!

Hoi,

dit is inderdaad een ex-US wagen die omgebouwd is voor de Nederlandse Basic Cup 😉

Groetjes,
                    Johan

Dit is volgens mij geen originele 944 cup wagen , maar een omgebouwde Amerikaanse 944 .
                      Correct me if I’m wrong .

@ porschky, waarschijnlijk de 944 van RuVaRo die momenteel te koop
                        staat voor bijna 15k?

@ mark: ik heb hem gewoon op O-platen, maar weet niet wat er volgend
                        jaar allemaal gaat veranderen…

Is die nog toe te laten op de openbare weg?

RS of eventueel andere geïnteresseerden, in een Nederlands Porschetijdschrift dat ik 2 weken geleden kocht, ik denk Porsche Scene Live (zou thuis eens moeten kijken als het je interesseert)staat bij de 2ehandsannonces een 944 cup te koop die vorig jaar zelfs Nederlands kampioen was! Zal vermoedelijk wel een deftig stukje speelgoed zijn, prijs was dan ook ‘uiteraard’ wat hoger dan de zeer raisonabele prijs die hier gevraagd wordt, maar ik geef het maar even mee… 😀

Terug Ghost, terug 😈

[quote=”RS” post=111423]Meer technische info graag, mag via PM ;)[/quote]

Gij hebt het circuit virus precies goed te pakken :driver:

Met zoiets zou ik mij ook meer kunnen amuseren op circuit denk ik.
                                Mijn GT3 is nog te goed om af te raggen op circuit 😳

[quote=”bladerunner” post=111416]Sorry, kan niet goed volgen. :engeltje:
                                  Wat is er te koop, de 944 volgens foto’s of een oude 912?

Voor een oude 912 heb ik wel interesse.[/quote]

De 944 om mijn ombouwprojectje te sponsoren 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Het onderwerp ‘Porsche 944 Basic Cup/Trackday wagen’ is gesloten voor nieuwe reacties.