Porsche 944 cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Porsche 944 cabrio

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • XXX

Nog vergeten, als het over waardebehoud en stijging in waarde gaat dan zou ik in dezelfde prijscategorie voor de Turbo gaan op deze site, die zijn véél zeldzamer…
      http://vintagegarage.be/te-koop.html

XXX

Stijn, +1

Smaken verschillen maar ik vind het interieur ook mooi, het bruin op de deurpanelen is niet origineel, so what, ‘t staat wel.
        Geef DeePee wel gelijk dat een totale restauratie vroeg valt. Ongeval gehad? Beginnend roest weggewerkt?
        Motor lijkt proper op foto, maar dat zegt niets hé.
        Gaan kijken en een aankoopkeuring laten doen voor die prijs.
        Vraagprijs 18K en staat al even te koop, dus mik naar 16K.
        Volledig herspuiten en interieur herbekleden kost ook een duit.
        De dubbel DIN in het midden, bwa ok niet origineel maar meestal zit dar toch een rommelstuk audio dus dit is beter (als het goed geplaatst is).

prachtige 944
          Combo zwart bruin vind ik top.
          Velgen vlug eronder uit. Maar die zou je wel rap kunnen verpatsen en originele teledials kopen…..

Prijs vind ik zeker niet overdreven…..

Ik ben blijkbaar de enige die die velgen wel mooi vindt op een 944, maar waarschijnlijk is 19inch niet aan te raden en geraak je er niet mee door de keuring…

een auto die nog/terug volledig origineel staat conform het geboortecertificaat heeft 20 tot 30% meer (verkoop)waarde.

De 997 velgen vielen mij ook onmiddellijk op, deze passen totaal niet op de 944.
                Maar goed, die kunnen rap geruild worden.
                Waar ik mij meer vragen bij stelde is de ingebouwde gps en het niet origineel kleur van leder.
                Bij mijn weten is het origineel kleur veel lichter. Zou dit afbreuk kunnen doen aan de restwaarde op termijn?
                Ondertussen heb ik wat meer info aangevraagd bij de eigenaar. Later meer hierover.

zichtbaar vanop de foto’s: uitlaat, audio+bekabeling, deurpanelen, pinkers en onderhuids ??
                  vraag bij de eigenaar eens een foto op van de optiesticker in de bak van het reservewiel tussen de achterlichten; want dit interieur lijkt me in die kleur toen niet leverbaar.
                  een onverprutste met lage KM stand zal idd 22K geprijsd staan, maar …

Wat is er dan allemaal niet origineel aan deze wagen buiten de velgen?

Wim

Wat is wijsheid, ik ben er de laatste tijd ook naar aan het kijken, en prijzen variëren vanaf 14,5K tot 22K.
                      Dus deze staat voorzichtig in het midden qua prijs.

Velgen inderdaad eronderuit gooien.

als je de auto weer origineel wil zetten ben je al snel een paar K euro armer. die velgen staan idd als een tang op een varken van 25 jaar oud en daarmee stuurt de auto voor geen meter.
                        indien bijv. de kwaliteit van de banden de standaard is voor de uitgevoerde werken, dan spreekt dat boekdelen.
                        de auto is maar net 25 jaar dan is normaal zelfs bij deze KM-stand geen ‘restauratie’ nodig zoals in de advertentie staat, tenzij de auto enig misbruik of gebrekkig onderhoud te verduren kreeg.
                        zonder de auto gezien te hebben zou ik niet meer dan 15 K betalen, of uitkijken naar een betere 100% originele die met een hogere prijs overeenstemt.

19-ers moeten er zo snel mogelijk onderuit
                          Maar dat had ik enkele maanden geleden al gezegd
                          Staat dus al ff te koop, wat dan onmiddellijk u vraag over de prijs beantwoord
                          Langs de andere kant, buy the best you can get, dus als ie daadwerkelijk top is….heb je op lange termijn toch de beste koop
                          Als ie je interesseert, best gaan zien dus 🙂

Al wat de advertentie gezien maar wagen niet gezien.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.