Porsche 944 Cabrio te koop.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 944 Cabrio te koop.

• Maker
    Discussie
  • Porsche 944 cabrio.

Origineel Europees voertuig (landcode Frankrijk) met als
    kleur LY5U gletcherblau en met volgende
    optiecodes:

220- limited slip differentël 40%
    424- automatische verwarming
    533- antidiefstal
    593- ABS
    605- hoogteregeling koplampen
    946- lederen zetels(volledig electrische)

volledig nieuwe kap; volledig nieuwe uitlaat(DANSK); 4 nieuwe remschijven;
    4 nieuwe banden; 2 nieuwe draagarmen; nieuwe alternator
    nieuwe startmotor; 2 nieuwe lichten in de bumper ; nieuwe accu; nieuw stuur ( origineel stuur is erbij) en de beide distributieriemen zijn vervangen.
    KM 242.280
    Prijs:21.000€
    Wagen is in originele staat- ongevalvrij-lak kan wel wat aandacht gebruiken.

Contact via PM voor meer foto’s etc.

Heb wagen gekocht in dec voor mijn vrouw maar die wil er niet mee rijden. Er wordt dus voorlopig niet mee gereden. Zelf rij ik met 964 Cabrio.
    Als de 944 weg is kan ik weer uitkijken voor wat nieuws voor mezelf.
    Bij interesse best eens komen kijken (regio Mechelen)

Attachments:
    • IMG_3226.JPG
    • IMG_3485.JPG
    • IMG_3495.JPG
    • IMG_3500.JPG
    • IMG_3525.JPG
    • IMG_3532.JPG
    • IMG_3533.JPG
    • IMG_3528.JPG
6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Ondertussen 3 wagens en maar plaats voor 2. (De 944 ging bij mijn ouders staan maar dat gaat dus niet door 🙁 :bounce: en wil hem niet onder de carport zetten.)

Prijsverlaging naar 18.600 eur.

( wat hier ook nog stevig in de weg staat is een e-scooter, heb deze een jaar of 5 geleden gewonnen en nooit gebruikt of ingeschreven met slechts 25km op de teller wie de 944 koopt krijgt deze er bij. OPGELET , werkt nog maar batterijset moet worden vervangen= voor de handige harry’s dus. Batterij laadt op maar is onmiddelijk terug leeg)

Interesse= best eens komen kijken

Persoonlijk denk ik dat de prijzen voor een 944S2 cabrio het afgelopen jaar te snel zijn gestegen, en dat vele geïnteresseerden (waaronder mezelf :mrgreen: ), nog niet bereid zijn van deze te betalen…

Niettemin toch nog succes gewenst met de verkoop!

Moet zeggen dat er niet zo veel ‘echte’ interesse is geweest tot nu voor de 944 cabrio.

Wel heel veel ruilvoorstellen en veel die ‘het nog gingen bekijken’ en enkele onrealistische prijsvoorstellen.

Daarom prijsaanpassing naar 19.750€ ( staat op de verkoopsites voor 20.000€) maar dan is de onderhandelingsmarge er wel af.
          indien hij niet verkocht geraakt gaat hij maar terug in zijn ‘stal’ voor een tijdje.

VM

[quote=”Sensa911″ post=253384]Succes met de verkoop! Van welk jaar is deze 944?[/quote]
            06-1990

Staat deze ook al niet enige tijd op 2de-hands en Autoscout?

Succes met de verkoop in ieder geval! :salut:

Succes met de verkoop! Van welk jaar is deze 944?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.