Porsche 944 Turbo ’86

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 944 Turbo ’86

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen Iedereen,

Vorige week zaterdag heb ik als echte Porsche liefhebber mijn eerste wagen aangeschaft. Mijn keuze is gevallen op een mooie Porsche 944 Turbo ’86 die ik Nederland gevonden heb na een intense maar korte zoektocht. De wagen was in goede staat (interieur/exterieur/motorisch) en in 100% originele staat. Alle papieren en facturen waren ook aanwezig en ik heb niet lang moeten nadenken om de onderhandelingsfase op te starten en uiteindelijk de verkoop rond te krijgen.

Volgende week ga ik de wagen ophalen en zal ik dit topic van mijn persoonlijke foto’s voorzien.

Foto van de verkoper:

Knipsel.JPG

Gts,
    Den Limburger

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
  • ken

welkom Den Limburger
      mooie 944
      je bent alvast goed bezig met je *porsche
      veel leuke en veilige kms

Alle spullen ontvangen van Rose Passion en oilcenter.de om haar op welnesskuur te sturen bij een maat van mij 😉

foto-3.JPG

Bedankt Limburger, goeie tip en keep on 944 !!!

Oke dan, had ook al eens op Rose passion gekeken en het originele spul kost een veelvoud van wat jij betaald heb. 😉

Ik ga afwachten, moest ik echt storende geluiden of trillingen ondervinden dan plaats ik ook terug van dat materiaal.

@steri2311: is er voor geschikt. Stond op de verpakking dat het gebruikt kon worden voor motorkap van auto’s en boten.

euh is dit ervoor geschikt? Ik bedoel brandveilig en gaat dit niet door de warmte op korte tijd weer verduren.

@Chineeske: ik heb die gewoon bij mijn doe-het-zelf zaak gehaald ;-).Het was ongeveer 10 euro per/m2 (per 2 verpakt) als ik mij niet vergis.

Gts,
                  Den Limburger

[quote=”python” post=154533]Ik heb het nooit gesnapt waarom ze die aftermarket antennekes per se boven op het dak wilden schroeven 😕
                    Ge moet uwe halve dakhemel slopen om de bekabeling te trekken en dan nog ne joekel van een gat door uw dak boren die achteraf gaat lekken . :think:

Het zelfde geld voor die sunroofs die ze destijds inbouwden , ik krijg krampen als ik zoiets in ne klassieker zie staan :bounce:[/quote]

Ben van de zelfde mening, nu in die tijd dachten ze er iets anders over zeker 😐 Ik zit ook nog met zo,n britax klapdak, had die er bijna voor laten staan maar het klapdak is in perfecte staat en water dicht en ik kan het ooit nog laten dichtmaken. Iemand op het 944 forum heeft het laten doen, kost wel centen natuurlijk.

Bij mijn 924S was dat geluiddempend materiaal ook verduurd, maar ik ga geen nieuwe zetten. Het schijnt dat Porsche op latere versies dit ook had weggelaten.

Mag ik eens vragen waar je het geluiddempend materiaal heb gevonden voor de 944 en wat kost die ongeveer ?

Goe bezig doe zo voort hé

Proper :up:

– Geluidsdempend materiaal (was verduurd) verwijderd aan de motorkap en vervangen door een nieuw exemplaar => DONE
                          – Motorkap-pompjes vervangen (versleten) => DONE

Ben tevreden over het resultaat :driver:

foto2.JPG

foto1.JPG

foto3.JPG

foto4.JPG

foto5.JPG

Ik heb het nooit gesnapt waarom ze die aftermarket antennekes per se boven op het dak wilden schroeven 😕
                            Ge moet uwe halve dakhemel slopen om de bekabeling te trekken en dan nog ne joekel van een gat door uw dak boren die achteraf gaat lekken . :think:

Het zelfde geld voor die sunroofs die ze destijds inbouwden , ik krijg krampen als ik zoiets in ne klassieker zie staan :bounce:

Op een donkerkleurige is dit inderdaad een goede oplossing en vooral goedkoop 😀

Is idd geen slechte oplossing die van jou.

Ik heb iets in deze aard:
                                LINK

Valt nauwelijks op bij mij.Ik heb nu ook wel een donkere kleur van wagen 😉

Dit omdat ik een beetje met het zelfde probleem zit, maar de antennevoet bij mij is langwerpig. Ik heb al de antenne van de voet verwijderd en voorlopig de voet wit gespoten mee met de kleur van de auto om zo iet minder opvallend te maken. Het liefst had ik die volledig weg maar het zal voorlopig zo moeten laten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.