Porsche 944 Turbo ’86

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 944 Turbo ’86

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen Iedereen,

Vorige week zaterdag heb ik als echte Porsche liefhebber mijn eerste wagen aangeschaft. Mijn keuze is gevallen op een mooie Porsche 944 Turbo ’86 die ik Nederland gevonden heb na een intense maar korte zoektocht. De wagen was in goede staat (interieur/exterieur/motorisch) en in 100% originele staat. Alle papieren en facturen waren ook aanwezig en ik heb niet lang moeten nadenken om de onderhandelingsfase op te starten en uiteindelijk de verkoop rond te krijgen.

Volgende week ga ik de wagen ophalen en zal ik dit topic van mijn persoonlijke foto’s voorzien.

Foto van de verkoper:

Knipsel.JPG

Gts,
    Den Limburger

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
    • @steri2311: hier in de lokale autoshop hebben ze daar specifieke plastieke ronde plaatjes voor met een rubberen afdekring tegen het vocht. Kost iets van een 5 euro en ziet er niet slecht uit :coolness:

Goe bezig :up: :up: :up:

Dakantenne verwijderd, hoe heb je dat gat in het dak gedicht?

Goede werfleider :applaus: :applaus:

Thx for the invitation :applaus:

Kleine update:
              – Vorig weekend de wagen gaan halen in Breda met de aanhanger => DONE
              – Auto van binnen helemaal zuiver gemaakt inclusief lederen bekleding behandeld en gevoed => DONE
              – Gisteren naar de douane geweest en de nodige papieren gekregen => DONE
              – Op 3 januari naar de keuring met Z-platen => DONE
              – Inschrijven op O-platen en verzekeren => IN PROGRESS

Zaken die ik nog wil doen:
              – Distributieriem/spanrollen laten vervangen en klein onderhoud (oliefilter etc….) => PLANNED
              – Remklauwen nieuw leven inblazen met een geel Porsche tintje => PLANNED
              – Alle verlichtingkapjes afhalen en grondig kuisen => DONE
              – Velgen afhalen en grondig kuisen en misschien al binnen doen om bij te werken en opnieuw te lakken => PLANNED
              – Grondige poetsbeurt aan de buitenkant en volledig simoniseren => PARTIAL
              – Huidige uitlaat inkorten en het Porsche uitlaat sierstuk plaatsen => PLANNED
              – Dakantenne verwijderd en een interne antenne aan de voorruit gemonteerd => DONE
              – Geluidsdempend materiaal (was verduurd) verwijderd aan de motorkap en vervangen door een nieuw exemplaar => PARTIAL
              – Oldskool (begin jaren 90) autoradio cassette van Sony gemonteerd => DONE
              – …

Foto van vorige week, niet alle mods zijn zichtbaar op de foto:
              foto-2.JPG

Noteer alvast 18 mei… mag je met je Transaxle de Grote Markt van Sint-Niklaas op, welkom vanaf 13u30. Een markt met enkel de Transaxles Porsches mogen erop en natuurlijk alle belangstellenden.. TACB viert zijn 5 jarig bestaan !

F

[quote=”python” post=152722]Ne zwarte 44 turbo …een van men favoriete wagens :lekker: :up:[/quote]
                  Blijft idd een schone verschijning => vooral die voorkant… de achterkant heb ik nooit ‘stoer’ gevonden helaas.

Auto is gekeurd. Verschoot wel wat ze allemaal gecontroleerd hebben. Veel meer dan op de site van GOCA staat.

Gecontroleerde punten in Diest:
                    -lichten
                    -remmen incl handrem
                    -stuurrichting
                    -gevarendriehoek
                    -fluo vestje
                    -krik en reservewiel
                    -ophanging
                    -sleepoog

Natuurlijk allemaal niet super streng maar ik vind dat ze dit dan op zijn minst kunnen vermelden op hun site.

Nu nog platen en verzekering en dan vlammen

Zie da ge valium mee hebt 😀

Vandaag naar de keuring. Ben eens benieuwd..:

nice :up:

Alle verlichtingkapjes schoongemaakt en gele “old skool” lampjes gestoken. Ben tevreden met het resultaat 8)

20131226_160405.jpg

en hier dus ook weer de quote gewist :what:

Merci! De kleur is “sapphire L Y5V”. In de donker lijkt het zwart maar in het daglicht is het héél donker grijs 😉 .

Gtz,
                              Den Limburger

Ne zwarte 44 turbo …een van men favoriete wagens :lekker: :up:

XXX

Proficiat en veel plezier met je negen vier vier 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.