Porsche 960

Home Forum Porsche Talk Porsche 960

• Maker
    Discussie
  • Nice!

Porsche960.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • zeer mooi :relaxman:

0

kan wel zijn dat ze het houden bij 4 zitplaatsen in plaats van 4-deurs. wat ze willen met de “ferrari killer” het opnemen tegen de ferrari ff (en die heeft 4 zitplaatsen, 2 deurs).
        De foto die hier word getoond heeft naar mijn mening niet meer de porsche uitstraling het lijkt meer op een ferrari met een porsche logo er op..

0

Heb er nog een artikeltje over gelezen. Had wel gelezen dat het hij vier zitplaatsen zou krijgen maar dit is het eerste dat ik hoor van 4 deuren. lijkt me niet makkelijk als je de lijn van de foto wil aanhouden…

0

Porsche komt met een 4-deurs Ferrari killer? [FeFi]

In dit artikel staat wel dat het een vierdeurs word, de foto hierboven ziet er niet 4-deurs uit

0

Zo mag die van mij komen hoor :first:

0

Love it!

Nieuwe Boxster/Cayman is trouwens ook schitterend.

0

De nieuwe cayman maar dan iets groter .Ik weet het ,het is geen cayman .Trek de lijnen door van de nieuwe boxster ……

0

ferm :respect2:

0

Ook spijtig dat de 911 geen eigen chassis meer zal hebben….

0

Dit is geen Cayman hé maar zal boven de 911 gepositioneerd worden.
                        De 960 wordt de Ferrari killer 😉

http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new-cars/Search-Results/Spyshots/Porsche-scoop-special-Porsche-960-supercar-2015/

0

Vorige week met de woordvoerder van Porsche gesproken en volgens hem zou de Cayman een juweeltje zijn .
                          Zal een beetje in de lijn liggen van de nieuwe boxster en die zijn poep is niet mis . 😉

0

[quote=”plumber” post=97222]Valt best mee… hopelijk zijn de voorste lichten wat mooier in real dan op de foto …[/quote]

0

Valt best mee… hopelijk zijn de voorste lichten wat mooier…

0
                            13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.