Porsche 960

Home Forum Porsche Talk Porsche 960

• Maker
    Discussie
  • Nice!

Porsche960.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • zeer mooi :relaxman:

kan wel zijn dat ze het houden bij 4 zitplaatsen in plaats van 4-deurs. wat ze willen met de “ferrari killer” het opnemen tegen de ferrari ff (en die heeft 4 zitplaatsen, 2 deurs).
        De foto die hier word getoond heeft naar mijn mening niet meer de porsche uitstraling het lijkt meer op een ferrari met een porsche logo er op..

Heb er nog een artikeltje over gelezen. Had wel gelezen dat het hij vier zitplaatsen zou krijgen maar dit is het eerste dat ik hoor van 4 deuren. lijkt me niet makkelijk als je de lijn van de foto wil aanhouden…

Porsche komt met een 4-deurs Ferrari killer? [FeFi]

In dit artikel staat wel dat het een vierdeurs word, de foto hierboven ziet er niet 4-deurs uit

Zo mag die van mij komen hoor :first:

Love it!

Nieuwe Boxster/Cayman is trouwens ook schitterend.

De nieuwe cayman maar dan iets groter .Ik weet het ,het is geen cayman .Trek de lijnen door van de nieuwe boxster ……

ferm :respect2:

Ook spijtig dat de 911 geen eigen chassis meer zal hebben….

Dit is geen Cayman hé maar zal boven de 911 gepositioneerd worden.
                        De 960 wordt de Ferrari killer 😉

http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new-cars/Search-Results/Spyshots/Porsche-scoop-special-Porsche-960-supercar-2015/

Vorige week met de woordvoerder van Porsche gesproken en volgens hem zou de Cayman een juweeltje zijn .
                          Zal een beetje in de lijn liggen van de nieuwe boxster en die zijn poep is niet mis . 😉

[quote=”plumber” post=97222]Valt best mee… hopelijk zijn de voorste lichten wat mooier in real dan op de foto …[/quote]

Valt best mee… hopelijk zijn de voorste lichten wat mooier…

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.