Porsche 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964

• Maker
    Discussie
  • Ik ben stilletjes aan op zoek naar een *porsche 964, liefst van het jaar 1990 (of 1991).
    Liefst een coupé maar cabrio mag.
    Liefst manueel, maar tiptronic mag.
    Liefst nachblauw, maar andere kleur mag.
    Liefst rond de 100 à 120 dkm.

auto moet in een prima staat verkeren (zeker de motor). Voor buitenkant heb ik nog enkele
    1000den euro’s over om die te verbeteren .

Alvast bedankt,
    Frederik

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • [quote=”Peter_Targa_84″ post=185813]Ik heb vandaag deze zwarter dan zwarte zien staan, leek me mooi. ik was daar om een 944S te inspecteren :engeltje:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m871716086-porsche-911-964-cabrio-3-6-carrera-4-zeer-goed-onderhouden.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr%5B/quote%5D

De genoemde prijs is een meeneemprijs zonder garantie

35K Euro voor een 964 Cabrio met ruim 2 ton op de klok … Ik zou even verder kijken :coolness:

Wat zijn ze toch mooi he! :drink:

Ik heb eentje staan, maar is helaas niet te koop

XXX

Ik heb vandaag deze zwarter dan zwarte zien staan, leek me mooi. ik was daar om een 944S te inspecteren :engeltje:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m871716086-porsche-911-964-cabrio-3-6-carrera-4-zeer-goed-onderhouden.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

We (Katrien heeft er haar eens mee gemoeid 😉 ) zijn meer en meer aan het kijken voor een 993 cabrio.

-kmstand: 100-140
              -liefst blauw maar grijs met een rood interieur vind ik ook super.
              -manueel
              -rond de 40-41d als het kan

Mocht je ééntje weten staan mag je het mij altijd laten weten.

Grtjs,
              Fré

Bij Van Beurden staat een mooie zilverkleurige 964 coupe in de vitrine, nog niet op zijn website. Heb niets van gegevens maar ben er daarstraks gepasseerd en zag hem staan. :coolness:

Je bent altijd ”te laat”
                  Ik ben van mening als je een ”goed” exemplaar koopt het z’n vruchten afwerpt 1 dag
                  Enkel zal ik niet snel de vruchten plukken want verkopen denk ik niet aan
                  (heb ik al gezegd dat m’n dierbare Golf1 sinds verleden week mij verlaten heeft? hahaha)

Wat gaan die 912’s momenteel ?

[quote=”Ibiz@ke” post=182922]
                        Stiekem koester ik de hoop om een 912 er bij te nemen[/quote]
                        En net daarom zijn de prijzen van tegenwoordig niet heerlijk 😥
                        Leuk als je er eentje hebt, triestig als je er eentje wil.

Shaggy ik maak exact dezelfde redenering
                          997 GT3 is een persoonlijke favo
                          Buiten een stevige opleg zal deze wagen de eerst komende jaren nog in waarde verliezen
                          Dus geen al te goede ”zet”

De mijne blijf
                          Stiekem koester ik de hoop om een 912 er bij te nemen

ken

Succes met je zoekttoch Vonheist

de prijzen van de 964 zijn de laatste jaren serieus de hoogte ingegaan.
                            ze zijn de laatste jaren zeeer gezocht

ben niet van plan de 964 te verkopen maar met deze prijzen zou je beginnen twijfelen….
                              alleen de opleg voor een jonger model turbo of gt3 is ook stevig dus wat is het slimst?
                              blijven rijden met deze :driver:

heerlijk die prijzen van tegenwoordig :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :happy: :first:

[quote=”de_koen” post=182831]als ge door een straat rijdt met veel grote ramen tot op de grond, dan kijkt ge toch altijd naar het spiegelbeeld van uwe auto he… :sarcastisch[/quote]

ach, er zijn er nog die dat doen
                                  dacht al dat ik de enige met die afwijking was

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.