Porsche 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964

• Maker
    Discussie
  • Ik ben stilletjes aan op zoek naar een *porsche 964, liefst van het jaar 1990 (of 1991).
    Liefst een coupé maar cabrio mag.
    Liefst manueel, maar tiptronic mag.
    Liefst nachblauw, maar andere kleur mag.
    Liefst rond de 100 à 120 dkm.

auto moet in een prima staat verkeren (zeker de motor). Voor buitenkant heb ik nog enkele
    1000den euro’s over om die te verbeteren .

Alvast bedankt,
    Frederik

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • [quote=”Sensa911″ post=182825] De lijn van de coupe is misschien mooier, maar dat merk je niet als je ermee rijdt. [/quote]

Amai zegt da maar is tegen u vrouw als ge bezig bent :mrgreen:
      Nee serieus, als ge door een straat rijdt met veel grote ramen tot op de grond, dan kijkt ge toch altijd naar het spiegelbeeld van uwe auto he… :sarcastisch

[quote=”Vonheist” post=182815]Sensa, ik schreef ook met een ironische ondertoon hoor 😉

bedankt voor de wensen ![/quote]

ok, ikke niet goed gelezen! Ik werk veel te hard deze periode!
        By the way … ik zou voor een cabrio gaan! De lijn van de coupe is misschien mooier, maar dat merk je niet als je ermee rijdt. Cabrio merk je wel en is zaaaaalig! Tot zover mijn eigen mening, nu moogt gij terug uw goesting doen!

+1
          Kost 10K minder dan die waar je vandaag gaan naar kijken bent.

Zou toch maar eens snel een afspraak maken. Zo vindt je ze niet gauw, en de prijzen stijgen elke maand. [quote=”Thefrits” post=182729]Vers…… :
            http://www.witmerodijk.nl/te-koop/porsche-964-carrera-4-coupe-1990/223%5B/quote%5D

Sensa, ik schreef ook met een ironische ondertoon hoor 😉

bedankt voor de wensen !

Ola was maar een grapje hè!
                Succes en kom je een interessante tegen met Italiaanse roots wil ik hier wel eens mijn oor te luisteren leggen
                Succes Buona fortuna!

tja… negatieve ondertoon, dat zeker, niet uit eigen ervaring maar ik lees veel en kom toch geregeld wat negatieve verhalen tegen. Uiteraard enkel over Porsches en hun kilometerstand 😉
                  En zoals Mush & Wim aangeven… 100d km…

dan mag hij voor mij zoveel blinken als hij wil…

we gaan rustig verder op zoek :coolness:

[quote=”Vonheist” post=182759]De donkergrijze bij garage Vandenberghe ziet er echt spik en span uit.
                    Alleen, het is een italiaanse import…[/quote]

Hela hela …. ontdek ik hier een negatieve ondertoon, een gebrek aan vertrouwen in auto’s die afkomstig zijn uit Italie?? :mrgreen:

… awel, je hebt een beetje gelijk want een carpass kennen ze in Italie niet, dus het aantal kilometers is een schatting!
                    Als jij wat meet over de afkomst van de wagen kan lospeuteren zal ik eens, bij wijze van experiment, proberen wat meer te weten te komen hier in Italie. Geen idee of het lukt, maar die niet waagt…

Maar weet ook dat heel wat mensen hier hun autos van meer dan 3000 cc aan het verkopen zijn omwille van het feit dat zij door de belastinginspectie nu gescreend (lees : heel gericht en grondig gecontroleerd) worden. Een methode zoals de tekenen en indicien in Belgie. Of met andere woorden, “bewijs ne keer dat je die dikkere auto kan betalen met je wit geld”.

Succes bij je zoektocht! Mooi zo’n 964!!! *luv

Nee hoor! 103K!! :sarcastisch :mrgreen: :happy:

Wim

En ongeveer rond de 100k aan km’s ?

De donkergrijze bij garage Vandenberghe ziet er echt spik en span uit.
                          Alleen, het is een italiaanse import…

[quote=”Gette” post=182742]Ik ben er bijna zeker van dat ik deze vorig najaar ook ben tegengekomen op Mobile.de, toen te koop voor 34.911 in Duitsland :!:[/quote]Die staat dacht ik bij Motron.

Die bij Witmer is best een mooie, die gaat niet lang te koop staan oor hij vermoedelijk terug richting Duitsland trekt 🙄
                              Ik ben er bijna zeker van dat ik deze vorig najaar ook ben tegengekomen op Mobile.de, toen te koop voor 34.911 in Duitsland ❗

Ja, mooi zeg !

Stevige prijs, maar ziet er wel een topper uit !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.