Porsche 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964

• Maker
    Discussie

• GEOFFROY
    Deelnemer

Hello guys,

Ik ben druk op zoek naar een zuivere carrera 2 of 4 coupe.

Moest er iemand 1 weten staan please let me know.

Thanks!

Geoffroy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
      • En nu maar hopen dat het systeem zo blijft tot november wanneer de mijne eindelijk oldtimer is 😀

Rijtaks ouder dan 25jaar, 35€
          BIV ouder dan 25jaar, is 40€
          (zowel voor O plaat als gewone plaat)
          een 964 die geen 25jaar oud is heeft 1500€ BIV en 1500€ Rijtaks :mrgreen:

En de BIV ?

Dat wist ik niet. Even opgezocht hier: Tarieven Verkeersbelasting

Dat blijkt dus 34,89 euro te zijn in plaats van 1490,28 euro voor een 3.6 liter.

Jaarlijkse keuring blijft uiteraard verplicht. Voordeel ten opzichte van een oldtimer is dan weer dat de auto wel eventueel als bedrijfswagen mag worden ingezet.

Gewoon inschrijven voor dagelijks gebruik. Na 25 jaar betaal je sowieso maar het minimum aan wegentaks

Dat was mijn vraag….. 😉

Hij is 25 jaar dus het kan ook als oldtimer.

Waarom zou dit een probleem zijn om deze in te schrijven???

Op Kapaza moet je het model uit een lijstje aanklikken. Wss even verkeerd aangeklikt, wil niets zeggen denk ik. Vond het persoonlijk wel redelijk de moeite. Hoe kan je zo’n 964 inschrijven ?

ja maar waarom targa in je ad zetten?

Gaan kijken en de 911 red book meenemen en chassisnr checken, be je zeker.

Als alles in orde is, zuivere ongevalvrije wagen, goede motor etc… dan is de prijs zeker meer dan oké.
                            Matching numbers zal je dan 10k meer kwijt zijn…

Vanaf productiemaand augustus werkt Porsche al voor het model van het volgende jaar.
                              C2 is geleverd vanaf eind juli dacht ik, de mijne is geleverd in september 1989 en is dus model 1990.
                              Die van Gijsbeer is maar een paar dagen jonger denk ik en is ook een C2 😉

Mijn Targa met G50 is ook van 11/1986 terwijl men schijft dat de G50 reeks er pas gekomen is vanaf 1987. Men noemt dit gewoon modeljaar 1987, of in dit geval voor de 964 C2 model 1990, terwijl men de wagens vroeger begint te bouwen. en te verkopen.
                                Je moet wel verkopen hé of leg je de boel een paar maanden stil tot het nieuwe jaar, als de voorraad voor dat jaar op is? :mrgreen: :mrgreen:

Eind ’89 = modeljaar 90. Eind 89 werden de eerste C2’s volgens mij geleverd.

Deze had ik ook al gezien maar ben geen fan van rood dus heb me er verder niet in verdiept.

Volgens mij waren er alleen C4’s tussen 88 –> 90 dus vrij verdacht.
                                    Ziet er voor de rest wel een strakke wagen uit :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.