Porsche 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964

• Maker
    Discussie
  • Hello guys,

Ik ben druk op zoek naar een zuivere carrera 2 of 4 coupe.

Moest er iemand 1 weten staan please let me know.

Thanks!

Geoffroy

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • Qua looks dik in orde. Bescheiden vraagprijs handelaar en weinig km. Waar zit het addertje? Waren er al Carrera 2 in 1989 want ik dacht dat die pas in 1990 verschenen, een jaar na de C4.
      Porsche_964_RS_Look.jpg

Klopt maar dan heb je wel geen matching numbers meer wat volgens mij invloed heeft op de prijs of zeker in de toekomst gaat hebben.

[quote=”stefx911″ post=192691]Motor C2 & C4 is dezelfde[/quote]

[quote=”RODONDO” post=192696][quote=”stefx911″ post=192694]Ne P. 😉

Maar zo te zien geen targa[/quote]

Wist niet dat er een Targa gezocht werd…….[/quote]

Nee, maar staat zo wel vermeld in de advertentie…

Wel de moeite om eens te gaan kijken als je een 964 zoekt imho

En sorry dat ik wat melig deed he Rodondo…

[quote=”stefx911″ post=192694]Ne P. 😉

Maar zo te zien geen targa[/quote]

Wist niet dat er een Targa gezocht werd…….

Ne P. 😉

Maar zo te zien geen targa

Motor C2 & C4 is dezelfde

Ik heb al contact gehad met de garage van die witte want die sprak me ook wel aan.
                    Er zijn 2 zaken die me tegenhouden, 1 hij was oorspronkelijk blauw en 2 de motor is niet origineel (zou van een Carrera 4 zijn)

Hewel Geoffroy, bespaar u de moeite en koop die witte… Ik zou het wel weten.

op marktplaats.nl staat een 964 rs look, en 1 in race uitvoering.

ken

dat klinkt alvast leuk 😀 leuk project!
                          succes met je zoektocht

Strippen is mss niet het juiste woord maar de bedoeling is om er een soort van 964 RS clone van te maken.

[quote=”Yellow Submarine” post=192583]Een zuivere 964 strippen, tsk! Is het voor een backdate of voor circuit?[/quote]

Goed geheugen!
                              Ik was bezig met een MK2 RS te zoeken maar heb er uiteindelijk van afgezien.
                              Ben wel gaan testrijden etc… FENOMENALE wagen!
                              ik heb ingezien dat ik met zo’n dure wagen nooit met een “gerust” hart op circuit zou kunnen rijden. 😯

[quote=”pds trading” post=192587]Had ik hier gelezen dat je een RS mk2 wou kopen ? of gekocht had ?

Toch niet mee doorgezet ? :popcorn:[/quote]

Als het voor circuit is:
                                Porsche 964 C2 RS Clone Nordschleife

PDS

Had ik hier gelezen dat je een RS mk2 wou kopen ? of gekocht had ?

Toch niet mee doorgezet ? :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.