Porsche 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche 964

• Maker
    Discussie

• GEOFFROY
    Deelnemer

Hello guys,

Ik ben druk op zoek naar een zuivere carrera 2 of 4 coupe.

Moest er iemand 1 weten staan please let me know.

Thanks!

Geoffroy

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
      • Een zuivere 964 strippen, tsk! Is het voor een backdate of voor circuit?

das waar, daarvoor zou ik u hem niet verkopen :engeltje:

ik zoek zelf een oudere 911 om ‘iets’ mee te doen voor op circuit, maar vind voorlopig niets dat in de driehoek roestvrij-mechanisch goed-betaalbaar past… 😥 op een dag echter :driver:

Een RSA is een zeer mooie 964 maar voor de plannen die ik ermee heb niet echt geschikt.
            Zou zonde zijn om een originele RSA te strippen etc…

Grt

[quote=”Steven.casaer” post=192563]ik heb hier een zuivere 964 staan: RS America model. :relaxman: Matching numbers, 1992, ingeschreven en blanco gekeurd. Zwart binnen en buiten. Voorzien van de gewone Carrera2 vleugel, maar er is een originele RSA vleugel bij. :salut:

precies een verkoopspraatje :coolness: Wat niet de bedoeling is, maar ik weet een 997tt staan die wel erg zwaar op mijn tenen duwt, en ik heb absoluut geen plaats om er nog eentje bij te zetten, dus ja, dan kan het rap verkeren hé, zei Bredero al… Ik zou zeggen, komt kijken, informeer uzelf, en doe een bod dat ik niet kan weerstaan :drink:[/quote]

De GT3 en de 993 zijn al een hele tijd geleden verkocht dus momenteel geen P in de garage.
              Ik had de GT3 verkocht en in de plaats een R8 gekocht maar die is voor mij iets te steriel.

Grtz

ik heb hier een zuivere 964 staan: RS America model. :relaxman: Matching numbers, 1992, ingeschreven en blanco gekeurd. Zwart binnen en buiten. Voorzien van de gewone Carrera2 vleugel, maar er is een originele RSA vleugel bij. :salut:

precies een verkoopspraatje :coolness: Wat niet de bedoeling is, maar ik weet een 997tt staan die wel erg zwaar op mijn tenen duwt, en ik heb absoluut geen plaats om er nog eentje bij te zetten, dus ja, dan kan het rap verkeren hé, zei Bredero al… Ik zou zeggen, komt kijken, informeer uzelf, en doe een bod dat ik niet kan weerstaan :drink:

F

Misschien de mensen die nog geen *porsche hebben voorrang geven? (en zeker als je er zelf al 2 hebt) 😉

Join the club van de zoektocht naar een 964…

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.