Porsche 964/993 velgen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 964/993 velgen

• Maker
    Discussie
  • Wegens verkoop van mijn 964 C2 heb ik hier nog set schitterende velgen voor oa Porsche 964/993 met nieuwe banden.
    Velgen Jara. Made in Germany!
    Voor 8,5 en ET 52 met 225/40 18”
    Achter 9,5 en ET 52 met 265/35 18”
    Met nieuwe Michelin Pilot Sport banden dotcode 1415.
    Prijs: 2500€ of een aanvaardbaar bod.

IMG_0017.JPG

IMG_0227.JPG

IMG_0230.JPG

IMG_0229.JPG

IMG_0228.JPG

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Yep, ik heb de 996 ingeruild en een 964 coupe/ manueel /non sunroof /C4 aangekocht. Ik kon er gewoonweg niet meer mee leven dat er zoveel rijtaks was om een wagen te parkeren op privégrond….En om er maar 3000 km er jaar mee te doen. Vandaar de overstap. Eigenlijk héél blij met de kar ; ) Maar das normaal zeker.

De wagen moet toch uitgelijnd worden, dus ik spring wel eens binnen. Daarbij uw kennis zal ms te raadplegen zijn ; )

@ Koen
        Ik meen ergens gehoord te hebben dat enkel de eerste series van 964 een schroefvering hadden?
        Mijne 1990 heeft ze alleszins

Passen idd op ne c4, laat maar weten via Pb als je ze wil komen bekijken :salut: :salut: :salut:

ja Rob dat past prima, afrolomtrek is gelijk zoals origineel… en ET waarde is perfect voor een normale 964
            964 gekocht ? Zit standaard al schroefkit op 😉

Zijn deze nog beschikbaar? Zoja zijn deze te plaatsen op een oem ophanging en systeem van een 964 C4? Bedoeling is van later over te stappen naar een aanpasbare ophanging, maar heden nog niet. Vandaar mijn vraag. Indien ja, heb ik wel oprechte interesse.

Zijn deze nog beschikbaar? Passen deze op een OEM 964 C4? Zoja, ik wens heden de originele ophanging nog even te houden en later over te schakelen naar een aanpasbare, zoals Ohlins, KW, Bilstein. Zou dit gaan?

911rims.jpg

[quote=”dirk l” post=262879]Ik ben een complete leek op het gebied van ET en aanverwante dinges 😳

Ik vind de velgen erg mooi maar die gaan niet passen op een Carrera 3.2 van ‘87 zekers :think:

[/quote]

Zou da eigenlijk zelf niet weten, ken daar ook niet veel van 😳 😳 😳

+1

Er gaat niets boven de originele Fuchs bij jouw 87’er Dirk. :coolness:

Ik ben een complete leek op het gebied van ET en aanverwante dinges 😳

Ik vind de velgen erg mooi maar die gaan niet passen op een Carrera 3.2 van ‘87 zekers :think:

796F36DC-F71C-4A4F-B1F2-6EA1C427BC8C.jpeg

Liggen in mijne weg dus bij interesse :salut: :salut: :salut:

Omdat nu ook mijn 964 Targa C2 verkocht is mogen deze weg voor 1.950€ of aanvaardbaar bod :salut: :salut: :salut:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.