porsche 964 beetje ombouw richting singer

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht porsche 964 beetje ombouw richting singer

• Maker
    Discussie
  • Ik ga zelf proberen een goede 964 beetje retro om te bouwen richting singer .
    Welk ik nodig ga hebben is voorste pinkers – achter lichten – achterbumper
    Zelf heb ik nog een oude rs voorbumper liggen die ik ook ga proberen te gebruiken .
    Alle info is altijd welkom .
    Mvg Jacques

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Dat benne mooie stoere wagentjes!!:respect2:

0

[quote=”Drip” post=282900]Ik geef Erwin niet rap gelijk[/quote]

:what:

0
        XXX

DP motorsport…

0
          XXX

Nog wat RUF pics…

0
            XXX

Ik geef Erwin niet rap gelijk maar in dit geval 100% juist.
              Ofwel maak je een long nose of je blijft er met je fikken af en geeft ‘m origineel een retro look.
              Mar het blijft jouw auto hé Jacques.
              Nu die foto die Hellraiser er bij heeft gezet van die ‘nep verlengde neus’ :puke: :puke:

My 2 cents – RUF heeft een mooie voorbumper…

0

Hoe mooi ik een Singer ook vind… met de look van een 964 is niets verkeerd. En als je dan de kofferklep niet wil aanpassen naar longnose wordt het toch een beetje mossel noch vis.

0

Ja, ‘t is een beetje kiezen of delen he,
                  als je een oudere look wilt maar niets ingrijpends wil wijzigen vind ik dit wel een mooi compromis.

0

Dank je ,deze was ik ook tegengekomen en heb de alles ervan opgeslagen .
                    Het is wel welk ik ongeveer wil bereiken al is deze een beetje te bol achtig vind ik .
                    Maar om eerlijk te zijn vind ik dit nu niet mooier dan hij nu is , in originele 964 staat.
                    Luxe probleem zeker

0

Die foto’s vandaag tegengekomen zie:

0

Koen graag een foto hoe je het hebt opgelost zonder het slotenplaat aan te passen .
                        Want dan zou ik misschien ook zulk kofferdeksel kunnen kopen en op zelfde wijze uitvoeren .

0

Achterste bumper heb ik ook gevonden en zal hem waarschijnlijk van de week gaan halen .
                          Het zal ook aanpassingswerk worden omwille ik niets aan de 964 wil wijzigen of gaten boren .
                          Eerst alles kopen voor dat de demontage begint ,is de bedoeling toch

0

Stukken achter de voorste pinkers kun je kopen om in te lassen,
                            of in polyester, maar dat ga je altijd blijven zien

Als je de originele kap wilt blijven houden kun je een bumper kopen
                            waar de F-model claxongrilles en pinkers ingemonteerd zitten.
                            Deze wordt met een 964-rubber gemonteerd.
                            Moet eens zoeken achter foto’s want vind deze niet zo direct meer.

0

Tof ,is zoiets dat ik zou willen .
                              Ik dacht van de voorste koffer kap te behouden enkel dat ik dan een opvulstuk moet maken .
                              Zo is natuurlijk knap ,de metalen stukken achter de voorste pinkers heb je die zelf ontwikkeld .

0

Ben zelf ook al even bezig om mijn 3.2 te backdaten, was eerst in 964 look, maar ondertussen een originele 964 bijgekocht.

vooraan langere metalen motorkap, andere voorbumper, spatborden verlengd, pinkers en grille
                                achteraan andere bumper en achterlichten
                                slotplaat vooraan heb ik origineel gehouden, haak op kofferklep verzet
                                en uiteraard dikke 18″ Fuchs look

0

Succes met de ombouw Jacques :salut:

Jouw 964 is thans in de huidige staat ook een topper :coolness:

But you only live once en je moet vooral niet vergeten de dingen te doen die je zelf leuk vindt.

Ik ben benieuwd naar het resultaat :happydance:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.