porsche 964 beetje ombouw richting singer

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht porsche 964 beetje ombouw richting singer

• Maker
    Discussie
  • Ik ga zelf proberen een goede 964 beetje retro om te bouwen richting singer .
    Welk ik nodig ga hebben is voorste pinkers – achter lichten – achterbumper
    Zelf heb ik nog een oude rs voorbumper liggen die ik ook ga proberen te gebruiken .
    Alle info is altijd welkom .
    Mvg Jacques

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Ik zal mijn best doen Peter

Ik zal mijn doen Peter

XXX

Mooie vooruitzichten Jacques.
          Als je maar met regelmaat foto’s post met wat allemaal doet en ook wat je verkeer doet en zo.
          Een goed plan verloopt niet altijd vlekkeloos dus van fouten leer je en wordt je beter.

Zou een rustige ombouw worden als het mij lukt .Andere bumpers voor en achter andere achterlichten ,zij dorpeltjes weg en een mooie kleine spoiler .
            Dan alles terug in het zelfde blauw
            En het is waar het zat al in mijn gedachte voordien met de martini.
            Is toch een eindje van hier Park

Park midden Limburg

Die Singer ombouw zit allang in je hoofd he Jacques, blij te horen dat je er eindelijk mee van start gaat.

Dank je Johan maar ik zoek het zelf te doen ,ik heb er de tijd voor .
                  Maar ik ga toch eens naar dat bedrijf bellen al is het omwille van de ontbrekende onderdelen.
                  Marc van waar ben je ,ik ben van Kontich

Ik zit ook met het idee zoiets te doen.

Hoor eens bij Van Thull Development in NL, die hebben mijn targa opgebouwd en doen ook die van Schmidt en Rebel Engineering.
                      Prijzen vallen daar heel goed mee. Alleen wel een lange wachttijd tenzij je zelf carrossier bent en alles kunt aanwerken

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.