Porsche 964 Carrera 4 1991

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 964 Carrera 4 1991

• Maker
    Discussie
  • Bij deze zet ik mijn Porsche ook hier eens te koop.

Mooie handgeschakelde Porsche 964 Carrera 4 Coupe van 1991 (Oldtimer) te koop.

Het is een Europese auto met historiek. De kleurstelling is het zeer klassevolle Midnicht bleu met het exclusieve zandbeige leder interieur. De wagen is volledig origineel met schuifdak. Zowel het exterieur als het interieur is in zeer goede staat. De Porsche is uitgerust met een cup uitlaat, voor de betere sound. De wagen kan momenteel in Belgie ingeschreven worden als oldtimer.

Momenteel heeft hij +- 183000 km, wat neerkomt op een gezonde 7000 km/ jaar. Er worden wel nog hobby kilometers mee gereden tot hij verkocht is. Hij rijdt echt super!

De vraagprijs is €52.500. De prijs is bespreekbaar voor serieuze kopers bij de auto.

De kwaliteiten van deze Porsche moeten in het echt gezien worden. het is een correcte rijdersauto waar er nog vele kilometers en jaren plezier aan kan beleefd worden.

Eén van de betere op de markt momenteel!

DSC_0018-2-3.JPG

DSC_0012-2.JPG

DSC_0013.JPG

DSC_0025-2.JPG

DSC_0024-2.JPG

Attachments:
    • DSC_0013-2.JPG
    • DSC_0018-2.JPG
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Momenteel enkel nog te koop via Bavaria Motors.

Mag een slotje op.

Staat hij momenteel bij Bavaria motors ?

Succesmet de verkopp ! echt n prachtige 911

Pricedrop: €49.999

[quote=”stefx911″ post=254744] (verbaast me dat die al niet weg is….)[/quote]

Zelfs met deze zeer nette vraagprijs ben ik niet zo erg verbaasd.

Flat Six geeft blijkbaar al een tijdje veel lagere prijzen aan – wat ik met de verkoop van mijn 964 C2 ook bemerkt hebt …van die kopers die naast de auto met Flat Six Magazine staan te wapperen :wtf:

Ik weet niet of je de wagen ook elders hebt geadverteerd, maar zo niet: zet deze dan bijvoorbeeld op mobile.de 💡

Succes met de verkoop ❗

Moest ik nog geen 964 hebben ik stond al voor je deur

Succes met de verkoop!

(verbaast me dat die al niet weg is….)

Wauw !

‘t Is dat ik al voorzien ben en nog altijd erg gehegd aan mijne 3.2 , anders……..

I love that color – combinaton :lekker:

Suc6 met de verkoop :up:

Ik sta uiteraard open voor een goed bod als de wagen bezichtigd wordt.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.