Porsche 964 Carrera 4 Guards red

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche 964 Carrera 4 Guards red

• Maker
    Discussie

• Claessens Koen
    Deelnemer

Hallo allen,
      de GT3 heeft er sinds kort een broertje (of is het opa :-)) bij.
      Ik was al een tijdje op zoek naar een 964. Liefst C4 met zo weinig mogelijk kms.
      Een echte luchtgekoelde deze keer dus!
      De zoektocht is over en hierbij enkele fotokes van “ervoor” van mijn 964 C4 in guards red.

image6.jpeg

image20.jpeg

image1.jpeg

image12.jpeg

Zijn geboortejaar is 1989 dus een oldtimer!
      Land van herkomst: Duitsland
      Km stand 44.700km

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
      • Indien je haar als old timer op de baan wil brengen , niet meer te lang wachten tegen ten laatste 2018 wordt de leeftijdgrens van 25 naar 30 jaar gebracht…
        Ik zou deze auto allerminst een opa aureool toedichten, met haar zesentwintig jaartjes is ze geen boreling meer maar is ze wel juist in haar aantrekkelijkste periode…

Ik zit hier thuis met hetzelfde probleem.
          Ze wil ook niet mee rijden + dat ze snel bang heeft in de wagen dus ja ik begrijp het wel.

Gaat nooit lukken 🙂
            Alleen wel. Ze vindt deze wagens veel te veel opvallen.
            Achja, ik mag ze kopen. Dat is het bijzonderste !

PDS

Zaterdag een reis gaan boeken ?

Nu dacht ik echt dat het vervolg zou zijn dat je met de vrouw met de 964 ging gaan ! haha

[quote=”PDS” post=207403]En Koen, wil uw vrouw hier wel in meerijden ? :D[/quote]
                Zaterdag onze reis eindelijk gaan boeken (yep, idd, cote d’Azur, je weet wel waar :-))
                Dat is ongeveer 2,5 km van bij mij thuis.
                … ik vrees dat dat de enige 5 kms zullen zijn dat ze erin heeft gezeten.

Tja, wat moet ik zeggen. t’Is haar ding niet …. maar het mijne wel! 🙂

PDS

En Koen, wil uw vrouw hier wel in meerijden ? 😀

absoluut top.

je hebt dan ook heeeel veel reden om met zo’n smile achter het stuur te zitten !!!

Sfeerbeeldje van ons rondritjes in de Vlaamse Ardennen van gisteren.

In 1 woord: ZALIG
                        IMG_3402.jpg

Die Smile … 🙂 🙂 🙂
                        IMG_3404.jpg

En natuurlijk dank aan iedereen voor de positieve commentaren.

Trouwens, een heel andere manier van rijden dan de GT3.
                          Comfortabel cruizen maar ondanks “slechts” 260 peekaas toch nog vlot hoor. Vooral het koppel van de 3,6l is echt genieten.

[quote=”PDS” post=207124]Knap werk Koen ! :up:

Wanneer zien we hem irl ?[/quote]
                            thx Philippe!
                            Ik rij er al mee rond. één dezer mochten we in de buurt zijn, geef gerust een belleke. Of op de één of andere samenkomst.

Zeer geslaagd!

Knap resultaat.
                                Wel grappig dat iedereen hier de laatste tijd een super originele Porsche koopt en hem dan zelf verbouwd naar RS look.
                                Moet kunnen, zeker als het goed gedaan wordt.

Job well done!!!

PDS

Knap werk Koen ! :up:

Wanneer zien we hem irl ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.