Porsche 964 Carrera 4 Guards red

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche 964 Carrera 4 Guards red

• Maker
    Discussie

• Claessens Koen
    Deelnemer

Hallo allen,
      de GT3 heeft er sinds kort een broertje (of is het opa :-)) bij.
      Ik was al een tijdje op zoek naar een 964. Liefst C4 met zo weinig mogelijk kms.
      Een echte luchtgekoelde deze keer dus!
      De zoektocht is over en hierbij enkele fotokes van “ervoor” van mijn 964 C4 in guards red.

image6.jpeg

image20.jpeg

image1.jpeg

image12.jpeg

Zijn geboortejaar is 1989 dus een oldtimer!
      Land van herkomst: Duitsland
      Km stand 44.700km

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
      • en een fotootje van “het voorste” 🙂
        Nog een paar dagen geduld en we kunnen rijden!

De airducts zijn geïnstalleerd samen met de witte pinkers.

airducts.jpg

ken

het achterste ziet er al terug goed uit!!! 😉

mooie aanwinst

Echt ferm! rood is top op ne 964

ferm!

Ik hoop van wel

vandaag de RS achterbumper gemonteerd. Blij dat ik een nieuwe set achterlichten genomen heb ook.
                  Me very happy!

IMG_1143.jpg

IMG_1142.jpg

ken

moooooi
                    goed bezig
                    komt in orde!!!
                    goede aankoop als je het aan mij vraagt 🙂

dat komt goed (thumbs up)

Er komt schot in de zaak 🙂
                        Na een zeer grondig groot onderhoud (vervanging alle riemen, klepregeling,…) zagen ze dat zelfs de eerste montage bougies er nog steeds inzaten
                        Wat ons meer en meer vertrouwen geeft in de zeer lage km stand. Slechts 44.500 km lijkt betrouwbaar.
                        Nu nog een polish/wax beurtje, velgen/uitwegen/uitlijnen/…

Enkele foto’s en nog enkele weken wachten.

IMG_3285.jpg

Nieuwe B6 Bilsteins met Eibach veertjes
                        IMG_3279.jpg

groetjes
                        Koen

Mooi mooi dat wordt weer een aanwinst in het mondaine Zogge 😉 Het eindresultaat zal er mogen zijn daar ben ik zeker van!
                          Zelf momenteel vooral bezig met wachten op mooi weer en hier en daar wat wrijven op de rubber strips…

@ BLUGT3: Toen ik jouw post las zag ik idd veel overeenkomsten. Het idee broedde dan ook al lang.
                            Alleen wil ik niet hardcore circuit gaan. Daar is “onze witten” nog steeds uitermate geschikt voor.
                            Hij zal sowieso een pak harder zijn met de verlaagde Bilstein b6 onder. De motor muv de cup pipe blijft volledig standaard.
                            Ik volg jouw project dan ook met veel interesse …je weet nooit 🙂
                            Groet

[quote=”Drip” post=201658]
                              Achterklep is van G-model met het afgestopte gaatje voor de ruitewissser, dat geraak je wel kwijt bij een Turbo liefhebber 🙂
                              Foto’s blijven posten van de vorderingen hé.[/quote]
                              Klopt. Foto’s blijven vanzelfsprekend volgen.
                              Thx!

XXX

Proficiat, super mooie met idd weinig kmtrs.
                                Achterklep is van G-model met het afgestopte gaatje voor de ruitewissser, dat geraak je wel kwijt bij een Turbo liefhebber 🙂

Foto’s blijven posten van de vorderingen hé.

Mooi mooi, ik zie dat je ongeveer dezelfde piste als mij aan het afleggen bent 🙂

… ik hoop tegen begin mei. Maar meer realistisch zal zijn eind mei. Hoop ik.
                                    Ik laat ook alles doen. en het is zoals overal momenteel, zeer druk. Vooral de motor vraag toch wat tijd.
                                    Maar ondertussen hebben we de GT3 nog om eens mee te cruisen. 🙂

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.