porsche 964 gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht porsche 964 gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hallo,het begint weer te jeuken en ik ben op zoek naar een 964 om mijn collectie uit te breiden.
    Is er iemand op het forum die er een weet staan of te koop heeft.
    mijn voorkeur gaat naar een carrera 4 liefst geen cabrio.
    Alle tips zijn welkom vooral die waar ik op moet letten bij aankoop.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Hier

Welwel, straf, weeral wat bijgeleerd. Thanks Deepee :respect2: :respect2:

0

klik eens op de quote knop van mijn bericht, dan zie je hoe het er in code geschreven staat. in het geval van een ibeej pagina is dat een heeeel lange tekststring dus het ziet er veel moeilijker uit dan het in werkelijkheid is.

praktisch schrijf je eerst de tekst van je post, dan klik je de woorden aan waar je de koppeling aan wil hangen, dan klik je op het het kleine wereldbolletje (icoontje li naast dat van ebay), je plakt het www pagina-adres die je wil koppelen in het vak URL, bij teskt staan al de woorden die eerder had aangeduid en dan klik je rechts op “voeg in” … en klaar is clara.

0

Hoe doe ik dit dan juist want telkens ik iets van Ebay plaats kopieer ik de url en dan krijg je zoiets als bovenaan? Hoe plaats je een link en maak je er een titel van zoals bv “Hier”, dat begrijp ik ook niet? 😥 😥

0

je zou bij zo’n Ibeej widget ook de URL in tekstvorm of hyperlink moeten bijplaatsen, want als je er nu op klikt dan kom je automatisch uit op de US site van Ebeej en lijkt het alsof het item niet meer wordt aangeboden. of heb ik dat bij mij alleen en ligt het aan mijn browser ?

dit werkt bijvoorbeeld wel bij mij: klik

0

yep ik weet het. mijn huidige 993 4S was ook ongevalvrij toen ik hem ging kopen.
                Totdat ik bij mijn huidige officiele porschegarage kwam en bleek dat hij een klein ongevalletje had gehad.(heeft mij de koop niet tegen gehouden)
                Heb de details gekregen. een kleine tik van voor zonder ernstige nadelige gevolgen. vervanging van een bumpertje maar dat stelde niets voor . Ze heeft nu officieel 90000 km dokter porsche stempels.yes i love her !!! 🙂
                ze is zo een gezond als een nieuw porscheke 🙂 met maar 115 pk minder 🙂
                zal wel eens foto”s posten bij gelegenheid

0

Altijd verstandig om een off. keuring aan te vragen bij een off. Porsche dealer.
                  Je komt dan hel veel te weten ook de verborgen gebreken.
                  Sukses

0

vandaag telefoontje gekregen om naar een 964 car4 te gaan kijken dit weekend.
                    kleur zwart,schuifdak,210000km,Turbo zetels,volledig ondehoudsboekje.
                    Heb hem nog niet gezien maar volgens de verkoper zou er enkel een kogellager rechts achter stuk zijn.
                    Belgische wagen en vp minder dan 25000.Partik.wagen.
                    Reden verkoop: Ze rijden er te weinig mee !!
                    Als ik het moet geloven dan zou de wagen in perfecte staat zijn op die lager na.(ben wel wat wantrouwig als ze dat zeggen)
                    Eigenaar is druk bezet en heeft enkel tijd in het weekend.heb een afspraak voor zondag kunnen maken.Een vriend van mij heeft een brug en we gaan hem daar eens opzetten.Bij twijfel mag hij eerst eens op bezoek bij dokter Porsche Penders in Luik
                    Klinkt allemaal goed maar sta toch met mijn 2 voetjes op de grond.
                    Hier komt vervolg op !!!

0

alvast bedankt voor de tips

0

Even aanmelden aldaar dan kan je de foto’s zien. klikhierop

0
                        Wim

Even naslagwerk erop nalezen, weet je zelf al heel veel te ontdekken. 😉

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.