Porsche 964 jubi 30 years edition

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 964 jubi 30 years edition

• Maker
    Discussie
  • met pijn in het hart mag de jubi de deur uit voor een andere wagen
    betreft een jubi van 93
    221000km op de klok maar volledig gereviseerd bij Walter Verellen in Geel
    11000km gereden sinds revisi
    Wagen is volledig herdaan zoals het moet, epoxi, grondverf en laklaag zijn nieuw, alle rubbers, lichten, matten enz, enz, enz zijn nieuw
    Werkende airco, dus niet elk jaar opnieuw opvullen
    Remmen volledig gereviseerd, leidingen,schijven, klauwen, alles dus
    Nieuwe ophanging van bilstein, PSS10; regelbaar in hoogte en hardheid
    Voorzien van originele Speedlines for Porsche
    993 schalenzitse met 964 patroon in de correcte jubi kleur

Alle originele onderdelen aanwezig zodat de wagen volledig origineel gezet kan worden
    Prijs €130.000,-
    Kan minder indien terug origineel
    Bellen mag op 0032498447740

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
    • Nu gaat de jubi terug Duits moeten leren, vraag me wel af waar ze de volledige historiek plots vandaan hebben gehaald, ik hed maar een gedeeltelijke :wtf:

Antwerp classic salon @ Antwerp expo

964jubi-2.jpg

[quote=”terrum” post=248283]Komende weekeinde is deze te bewonderen in de Antwerp expo op het Antwerp classic salon

Grtz Geert[/quote]

aha nice! Ik ga er zondagmiddag heen, dan kan ik hem eens irl bezichtigen.

+1

zou het kunnen dat de gewone man vindt dat die speciale edities niet meer dan dubbel zoveel waard zijn tov een gewoon model waar er veel meer van gebouwd zijn?
                en de kapitaalkrachtige verzamelaars hebben hun speeltjes al lang op stal. dus ja het momentum is al (voor een tijdje) voorbij.

Heeft volgens mij allemaal te maken met het imago van de classic aangemeten door onze belgische staat, mensen durven momenteel even niets aan te kopen omdat je nooit weet hier wat wel en niet kan, straks mag je nergens nog rijden en wat vandaag goedkoop is om te rijden is morgen weer heel duur om te rijden

Gelukkig moet de mijne niet weg en zal ik hem als een gelukkig man blijven gebruiken tot ik een nieuw baasje kan vinden :ass:

beste

ik ben al een jaar aan het proberen om mijn 964 wtl cabrio te verkopen.(origineel 964 650)
                    is volledig gedocumenteerd met onderhoudsboek en facturen (180.000 km)
                    ik geraak hem gewoon niet kwijt
                    ik denk dat de druk van de markt is, er zijn er veel die aanbieden aan prijzen? maar ze blijven allemaal staan

Komende weekeinde is deze te bewonderen in de Antwerp expo op het Antwerp classic salon

Grtz Geert

De veiling bij vavato, daar is geen beweging in het bieden. bij niet één van de wagens wordt er geboden, behalve dan bij die 3.3 964 turbo die plots de tweede dag van de veiling op €95000,- stond, zonder grof te doen ben ik der zeker van dat die op zijn eigen wagen heeft geboden of laten bieden tot net onder zijn minimumprijs, vrijdag morgen kan ik hem terug ophalen en staat hij terug in mijn garage, eindelijk terug kunnen slapen 😐

BTW, deze avond hebben ze een kijkdag (of uur) tussen 18 en 19 uur kan je de wagens komen bezichtigen en donderdag tussen 12 en 13 uur nog eens

Dat noemen ze een beetje naïef en goed gelovig zijn Wim
                          Aan mijn zorgen te zien ben ik niet helemaal klaar om hem te laten gaan precies maar als ik wil waar maken wat ik als volgend speeltje wil zal het wel moeten
                          Gelukkig vind ik het geen drama mocht dit nieuwe speeltje er komen nog dit jaar of pas volgend jaar 😀

Wim

Snap niet dat je met zulke mannen in zee gaat. 💡

Als het daar niet lukt, en wij hebben iets niet klaar neem ik wel contact met je op.
                            Misschien snap je het al. 😉

ze hebben bij vavato blijkbaar niet doorgegeven dat de motor volledig gereviseerd werd , de remmen volledig vernieuwd, elke rubber nieuw is, alle lampen en bumpers nieuw enz , enz werd allemaal niet mee gegeven aan de taxeur die op zijn beurt twee prijzen heeft vermeld voor een jubi waar werk aan was, wel vermelde hij dat de wagen voorzien is van een laklaag van een zeer hoogwaardige kwaliteit, hij heeft dan toch iets gezien den idioot :bounce:

Heeft ie soms 2 prijzen doorgegeven, eentje voor taxatie en eentje na taxatie? :wtf:

Doe mij anders nog een beetje stres krijgen :bounce: 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.