Porsche 964 jubi 30 years edition

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 964 jubi 30 years edition

• Maker
    Discussie

• de Geert
    Deelnemer

met pijn in het hart mag de jubi de deur uit voor een andere wagen
      betreft een jubi van 93
      221000km op de klok maar volledig gereviseerd bij Walter Verellen in Geel
      11000km gereden sinds revisi
      Wagen is volledig herdaan zoals het moet, epoxi, grondverf en laklaag zijn nieuw, alle rubbers, lichten, matten enz, enz, enz zijn nieuw
      Werkende airco, dus niet elk jaar opnieuw opvullen
      Remmen volledig gereviseerd, leidingen,schijven, klauwen, alles dus
      Nieuwe ophanging van bilstein, PSS10; regelbaar in hoogte en hardheid
      Voorzien van originele Speedlines for Porsche
      993 schalenzitse met 964 patroon in de correcte jubi kleur

Alle originele onderdelen aanwezig zodat de wagen volledig origineel gezet kan worden
      Prijs €130.000,-
      Kan minder indien terug origineel
      Bellen mag op 0032498447740

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
      • + 1 :first:

Inderdaad allemaal relatief. Ik vond het gezellig , toch een mooi aanbod gezien en vooral overzichtelijk.
        Bij sommige van die “hoogmissen” heb ik nadien het gevoel vanalles gemist te hebben :what:

[quote=”kleinekastenteufel” post=244387]Dat is allemaal relatief.

Wij bezoeken liever een kleine beurs, met minder aanbod, waar het niet al te druk is.[/quote]

Dat is allemaal relatief.

Wij bezoeken liever een kleine beurs, met minder aanbod, waar het niet al te druk is.

Heb wel vernomen dat de beurs gene vette was 😕

Prachtige wagen en correcte prijs! Succes met de verkoop!

Mijn viola stond er en een amithist kleurige, die stond heel goed van lak maar zijn interieur was niet mooi en zonder mijn velgen en 993 stoelen was die 15000 euro duurder dan die van mij,

Dan stonden er twee in Mechelen?
                    Kameraad van mij zijn Jubi stond er ook, zelfde kleur en bij mijn weten ongeveer dezelfde vraagprijs :popcorn:

Hebben uw 964 jub gezien en Mechelen. Denken dat je nu de juiste beslissing hebt genomen.

suc6

ben de wagen terug in zijn originele staat aan het zetten, de 993 stoelen gaan der binnen een paar dagen uit, de cup1 velgen zitten der terug onder en de oranje pinkers ook, enkel de bilstein kit laat ik zitten tot hij echt verkocht is

Heb al een aantal ruilvoorstellen gekregen echter een ruil voor een auto met een lagere waarde zonder opleg zag ik niet zitten
                        kreeg ook een Aston- Martin 5.9 aangeboden maar bij mijn weten is dat niet te verkopen hier in België tenzij je echt geld teveel hebt en dan koop je waarschijnlijk wel een nieuwe

Heb een iets lagere prijs ingesteld voor de jubi in de hoop een juiste liefhebber te kunnen overtuigen

heb ondertussen al wat research gedaan en verschillende wagens vergeleken qua prijs en staat en om eerlijk te zijn is der geen enkele die in vergelijk met de prijs er zo goed voorkomt

Nieuwe prijs bieden vanaf €130000,-

had ik dat geweten, heb ondertussen een setje speedlines gekocht voor de cabrio, ik had echter liever deze gehad :bounce:

Geert, succes met de verkoop! Schitterende wagen!! :up:

En mocht je een setje velgen zoeken voor de cabrio. Heb nog een setje liggen. Ik heb ze niet gebruikt en de betreffende wagen is de deur uit… Enkel verder gepolijst en één velg terug gemonteerd.

Je kent ze nog wel. :salut:

image-2-3-4-5-6.jpeg

Doe gerust een bod mocht je interesse hebben,

Wagen kan voor een stuk minder weg op de originele wielen, met de originele stoelen en op de originele ophanging, dit alles past ook op mijn cabrio
                                Zolang de wagen niet verkocht is worden der geen onderdelen verkocht en blijft hij zoals hij is :popcorn:

Grtz Geert

Ik dacht deze morgen in Boxtel al dat ik die auto al eens gezien had. Geen idee toen dat het Terrum/Geert was die de auto aan ‘t opblinken was. Sorry.

Ik begrijp erg goed dat een bepaalde kwaliteit een bepaalde prijs rechtvaardigt, en groot gelijk dat je dat ook doet 🙂 !

Maar het blijft -als bedrag- een pak geld 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.